Gusül gerekir mi?

Klitoris uyarmak Gusül gerektirir mi? Bakireyim ve bunu ergenlige girmeden önce de yapıyodum ergenlikten sonraki dönemlerde hafif islanma olduğunu farkettim.

0|2
224

En İyi Erkek Görüşü

  • ıslanma ve orgazm olma durumları farklı ıslnama erkeklerde de olan bir şey bir anlık zevk durumu ıslanmaya sebep olabilr istemsiz bir hoşlantı veya zevk ancak el ile yapılan mast sonucu ıslanmada gusul alınması daha iyi olur çünkü farkına varmadan az miktarda orgazm sıvısının gelmesi abdestin bozulmasına zebep olabilir sonuç itibari ile el yordamı ile bir tatmin olma işlemi uygulanıyor abdest almak daha garanti ve uygun olur

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • Ama çok az bir islaklik oluyo o yüzden merak ettim

    • Hepsini Göster
    • Peki hiç islaklik olmazsa böyle bir durumda yine gerekir mi? Bişey daha sorcam size sevgilim sarilinca da islaklik oluyo o zaman da gerekir mi ileri gitme falan yok öpme ve sarılma sonucu oluyo.

    • tam bir fetva veremem daha iyi araştırmanı tavsiye ediyorum acnak bu durumdan ötürü sanıyorum abdest gerektirmez.

En İyi Kız Görüşü

  • Eğer rahatlama oluyorsa yani gerekir olmuyorsa birazcık oynayıp birakiyorsan tatmin olmuyorsa gerekmez

    0|1
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 23

  • Evet

    0|0
    0|0
  • Boşalmak gerekiyor gusül abdesti için

    0|1
    0|0
  • Sonuçta mast değil mi?

    0|0
    0|0
  • Gekektirir tabi cenabet dolaşmak istemezsin

    0|0
    0|0
  • evet gerekir canım çünkü ıslanmışsın...

    0|0
    0|0
  • şu an nasıl peki

    0|0
    0|0
  • Gerektirir

    0|0
    0|0
  • ıslanma oluyorsa gerekebilir

    0|0
    0|0
  • Gerekir tatlım ister bakire ol ister olma

    0|0
    0|0
  • 2010dan beri almiyorum.. rahatim.

    0|0
    0|0
  • İslandiysan gerekir

    0|0
    0|0
  • al abdestini

    0|0
    0|0
  • Uyar kendini

    0|0
    0|0
  • al sen yine garanti olsun

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • evet gerekiyor

    0|0
    0|0
  • Alsan iyi olur

    0|0
    0|0
  • Gerektirir

    0|0
    0|0
  • alırsan iyi olur

    0|0
    0|0
  • Gerekmez

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 1

  • ıslaklık varsa gerekiyo

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...