Yaşım 18 sevgilim niçin böyle?

Aevgilim göğüslerimi çok seviyor küçücük emiyor sıkıyor çok minik bir avcun yarısı kadar seksi değil yumuşaklığı oynaması hoşuna gidiyormuş öyle diyor bana ne demeye çalışıyor?
Güncellemeler:
Büyümüyor 4 yıldır oynuyor öyle 😊 Bu arada bakirelik vermedim sevişiyoruz sadece 😊
İğrençsin diyenler var burda iğrenç derler yaşadıkça zevkten ölürler boş yapmayın 🙄

0|0
628

En İyi Erkek Görüşü

  • biz erkekler ima yolunu kullanmayız. direk söyleriz. her erkek değişik zevklere sahip. kadınlarda öyle. birinin sevdiğini diğeri sevmeyebilir. oda senin göğüslerini sevmiş o kadar mutlu ol artık

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Kız Görüşü

  • Küçük olsun ne olacak hayatım abartma

    1|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Bu yaşta bu ne hız yaa
    Ne desem bilemedim ki durumunuza

    0|0
    0|0
  • Seviyor işte

    1|0
    0|0
  • Sen memnun musun onu söyle

    1|0
    0|0
  • 14 yasin da ellemeye başlamış helall.

    0|0
    1|0
  • Yatağa geç 😃

    0|0
    1|0
  • Seks istiyor

    0|0
    1|0
  • Bikere ver bana çakayım artik dio

    0|0
    1|1
  • oyle guzel anlattın ki benim bile sevesim geldi :D

    0|1
    0|1
  • İzin verme sakın istediğini alıyor

    0|0
    0|0
  • Heee, oynat oynat büyüsünler. Afferin sanaaaaa.

    0|0
    0|0
  • soru nedir tam olarak?

    0|0
    0|0
  • Rahat ol kendini ona bırak

    0|0
    0|0
  • tadını çıkart...

    0|0
    0|0
  • Sana cift dikis atmaya niyetlii

    0|0
    0|0
  • İlginc. kac beden

    0|0
    1|0
  • yasin 18 ama dört yildir memelerini emzirtiyorsun, seks yapmaya herhlade 6-7 yasinda falan basladin MK

    0|0
    1|0
  • Birgün evlenirsen evleneceğin kişinin yüzüne bakamazsın

    0|0
    0|0
  • Bende kucuk goguslu kızlardan hoşlanıyorum bence sevgilin de küçük göğüs seviyor benim gibi

    1|0
    0|0
  • 4 Yıldır vermeden sadece memelerini sevdirebiliyorsan bravo 😀

    1|1
    0|0
  • Bence cok3 tatlı limon gibi galiba desene memeler

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 5

  • Beğeniyormuş işte.

    1|0
    0|0
  • İğrençsin

    1|1
    0|0
  • Igrnc

    1|1
    0|0
  • Hosuna gidiyo iste ne demeye caliscak

    1|0
    0|0
  • İskender çekmiş canı tatlım önemli bir şey yok

    0|1
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...