Vajina ve anüs çevresinde kararma neden olur :/ ?

Nasıl düzelir dalga geçmeden yorum yapar mısınız.


1|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Genital bölgenin tonu, cildin diğer noktalarına nazaran bir ya da iki ton daha koyudur. Kadınlarda ağda gibi tüy alma yöntemlerinin o bölgedeki kararmayı tetiklediği de doğrudur. Güzellik merkezlerindeki, genital bleaching treatment hizmetini araştır derim.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • bebegim ağda karartıyor bir de zaten kapalı bir bölge mutlaka kararma oluyor, eczanelerdr beyazlatıcı satılıyor ve nette bazı kürler bulabilirsin, aynısı koltuk altı bolgesinde de oluyor

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Bun sebebebi genellikle doğuştan yani ALLAH böyle nesip ettgi için oluyor. Esmer beyaz veya sarışın ten rengi gibi.
    Fakat vajina ve anüs bölgen beyazdı, sonradan kararma oldu ise temizlik için kullandığın jiletten kaynaklıdır.
    Ya jileti uzun süre kullanıyorsun değiştirmeden, ya da çok sık aralıklarla tıraş yapıyorsun demektir.
    Düzelmesi için eczaneden beyazlatıcı alio kullanman gerekir, tam olarak beyzalamaz fakat içini rahatlatacak şekle gelir.
    Geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • takma her kadında var bize o anda papatya gibi görünüyo s, izinki

    0|2
    0|0
  • kıl tüy den

    0|0
    0|0
  • Endokroloji uzmanına görünmenizde fayda var insülin direnci olabilir ailenizde seker hastası kimse varsa bu ihtimal daha yüksek

    0|0
    0|0
  • jilet ya da ağda surekli ayni jiletle yaparsan sorun yapar

    0|0
    0|0
  • sanırım her kezin ten rengi ile alakalı bir durum ama hiç bilmiyorum yaa sebebni

    0|0
    0|0
  • Ne kadar sapik var a q ya. Ten rengin ne senin?

    0|0
    0|0
    • bugday

    • Hepsini Göster
    • hemde nasıl bacak rengim farklı yani

    • Cözümü yok die biliyorum benim yaşıtım ve benden büyük birlikte oldum bayanlar umursamio bugdat tenlilerin genelde öyle. Doktor degilim bir tahmindi sadece ama git tabi daniş için rahatlasiñ

  • Jiletle mi alıyorsun

    0|0
    0|0
  • Fazla güneşe maruz kalmış demek

    0|0
    0|0
  • Genelikle olan bişi

    0|0
    0|0
  • çok iğrenç yaa ııyyhhh

    0|0
    0|0
    • elimde olan bişey değil küçümseme

  • Gümüsse parlatmaya git. d

    0|0
    0|0
  • Ayda ve jilet

    0|0
    0|0
    • agda yok jiletle alıyorum

    • Hepsini Göster
    • kıcımada yemek tarifi uygular gibi malzemelerimi sürim içeri kaçacak yanacak sonra ugras dur

    • Ben ciddiyim 2 tane karışım var ve çözüm bulmuş ilgilenirsen mesaj at yazayım ordan ama kesinlikle denenmiş yani sapıklık amacı yok

  • Basur olmuş olabilirsin

    0|0
    0|0
  • Niye sekgrupmu yaptilar sana :D

    0|0
    1|0
  • Limon sürüp yalat :)

    0|0
    0|0
  • Duzelmez malesef

    0|0
    0|0
  • Ayni benim eski sevgimde vardı , sarışın bembeyaz teni vardı ama vajina ve anal bölge esmerdi onun kullandığı bir formül vardı baya da basarili oldu kanka , sarışın misin sende

    0|0
    0|0
  • Boku yedin igrenc ayrilma sebebi

    0|0
    0|0
    • offff

    • Hepsini Göster
    • bende güzelşm ama napim elimden birsey gelmiyo

    • Iyi peki. s

  • kıllarını jiletle mi alıyosun ?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 3

  • Krem sur

    0|0
    0|0
  • Dirseğin nasil koyuysa orasi da öyle normal

    0|0
    0|0
  • Benimki de jiletten karardı

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;