Adli tıpta bekaret kontrolü yapılıp ne Zaman kızlığı bozulduğu anlaşılır mı?

Büyük bir hakaret var arkadaşlar kuzenime kızı yamamaya çalışıyolar tecavüz etti diye fakat kuzenim reddediyor öyle bir şey yapmadım diye adli tıpta bekaret muayenesiyle kızlığın ne Zaman bozulduğu kanıtlanabilir mi?

0|0
215

En İyi Erkek Görüşü

  • karsı tafar savcılığa şikayette bulunduysa şayet zaten adli tıppa sevk edilecek kız ve zaman olarakda bu durum ortaya çıkacaktır. ancak aradan uzun zaman sonra şikayette bulunursa şayet kız savcılık sen bunca zaman nerdeydin dıye kıza çıkışacaktır.. eger kuzenınız yapmadım dıyorsa hiç merak etmesin bu adli tıpta ortaya çıkar ve kız rezil olduguyla kalır. ve kuzenınızın yapmadıgı ortaya çıktıgında karsı tarafa tazmınat davası açabilir..

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Zaman anlaşılmaz bence çok yeni değilse. Bir kaç günlükse olabilir de.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • En fazla 10 gün önceki olayları rapor edebilirler diye biliyorum, 3-4 ay olmuşsa bir şey yapamazlar.

    0|0
    0|0
  • belki kanıtlanabilir. ama adli tıp bunu kabul eder mi? maktulün ölü olması lazım :S

    0|0
    0|0
    • Hayır ölü değil tövbe 😂 Evet kontrol yapılıyor iki taraf isteyerek fakat Zaman'ı kesin anlaşılır mı bilmiyorum

    • orasını bende bilmiyorum :D ne bileyim adli tıp sonuçta :D ahshasa :D

  • Tabiki kanıtlana biliyor ama bazı zar yapıları yaniltiyor

    0|0
    0|0
  • Hatta kaç cm olduğunu bile söyler

    1|0
    0|0
  • Kızlığın ne zaman bozulduğu kanıtlanamaz.

    0|0
    0|0
  • Anlaşılır

    0|0
    0|0
  • Uzun zaman ise fark edilmez

    0|0
    0|0
  • Adli tıpta mı oluyormuş :o

    0|0
    0|0
  • Mantıken nerden bilimler ki

    0|0
    0|0
  • Peki kuzenin yalan soyluyo olabilir mi

    0|0
    0|0
  • 6 ay boyunca hangi penis girdiği çıkar ten tende kalıyor

    0|0
    0|0
  • Bulabilirler yaa

    0|0
    0|0
  • Yaptıysa Allah belasını versin

    0|0
    0|0
    • Versin ama yapmadım diyor

    • Hepsini Göster
    • Dediğine göre 3 yıl önce yatmış ama yattığında kız bakire değilmiş ama kız şu an 1 hafta önce bana tecavüz etti kızlığımı aldı evlenmemiz gerek diyor

    • Bişi çıkmaz bundan hem 3 sene olmuş oha

  • evet anlaşılır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Anlaşılmaz diye düşünüyorum (mantık ile)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...