Kızların ayakta tuvalet yapmasına ne diyorsunuz?

Evett artık kızlarda ayakta yapabiliyorlar. Tamamen eşit olmamıza az kaldı 😈 bence harika oldu çünkü pis ve herkese açık alanlarda tuvalete girmek bir işkence oluyordu. Artık bizlerde kimse yoksa orman bahçe duvara karşı ya da hastane tuvaletleri diyip susuyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce çıkmış ama ben yeni duydum 😂Kızların ayakta tuvalet yapmasına ne diyorsunuz ?

  • İyi birşey
    A seç
  • Saçma birşey
    B seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|2
937

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben bunu çok sordum hep gereksiz dediler saçma dediler halbuki yoğun iş yapan kadınlar var iş kadını onlara iyi olur

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Dun ben sordum bu soruyu. Artı denedim şahsen. Tadından yenmiyor. 😅

    1|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 36

  • Herşeye ortak oldunuz o eksik kalmıştı zaten

    1|0
    0|0
  • iyi güzel de hijyenik değil :/

    1|0
    0|0
  • En dogal hakkiniz. Destekliyorum

    1|0
    0|0
  • Bu aleti bilmem ama kızların ayakta işemesi çok tahrik edici bence

    1|0
    0|0
  • Bu ne la istiyorsanız takma taktirin ama erkekdekini sevk ine bile olasamaz

    1|0
    0|0
  • Eşitmiş. Çok ezik bir düşünce tarzına sahipsiniz.

    0|0
    2|0
    • İşin esprisini alamayacak kadar asalak olan ve 'eşitmiş' diyerek küçümseyici bir şekilde konuşan bir gereksizsin. Başka birşey değil. Sen bunu bir düşün istersen :/

    • Hepsini Göster
    • Eşit olmadığımızı bende biliyorum. Nihayetinde sen bir orangutansın geri kalan herkes normal.

    • "Bende" kelimesinde "de" ayrı yazılıyor.

  • ben şahsen birader kolay gelsin derim :D

    1|0
    0|0
  • Oha diyorum başka da birşey demiyorum

    1|0
    0|0
  • Ulen hala çok sexy 😁

    1|0
    0|0
  • Bu kadar da erkekleşmeyin, ayrıca onu ilişkiye girmeyen biri kullanamaz zannımca.

    1|0
    0|0
  • ayakta ısemek cok zevklı

    1|0
    0|0
  • İçinemi sokuyor olayı anlamadım

    1|0
    0|0
  • yok artk ::)

    1|0
    0|0
  • Vatana millete hayırlı olsun✋

    1|0
    0|0
  • İceri mi koyuyorlar vay be cok garip

    1|0
    0|0
  • Hayırlı olsun diyorum dahada başka birşey demiyorum

    1|0
    0|0
  • Nah. isersiniz. d

    1|0
    0|0
  • vay arkadaş ben karıma abuk subuk şeyler sokturmam :P

    1|0
    0|0
  • Cok mu mecbursunuz yani. bunun icin kafa yorup Biseyler icat edeceklerine , baska birsey uzerine calisilsa, kesin bizimde uzay ajansimiz vardi

    0|0
    0|0
  • korkunc gozuktu gozume nedense

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 8

  • İyi bişey ama birde bunun için sürekli para vermek zorunda kalırız ama

    1|1
    0|0
    • Plastik olanlarıda var temizlersin birtek sana değiyor zaten

    • Hepsini Göster
    • @blues79 Uzatma defol git başımdan

    • Agresif davranan ve uzatan sensin. Muayyen günün galiba. Yoksa hep menapoz sendromunda olan tiplerdenmisin?

  • Farkımız tarzımızdı bir aralar 😁

    1|1
    0|0
  • sağlıklı bir durum değil ayakta işemek

    1|0
    0|0
  • Aşırı saçma, bunu bulacaklarına gerekli şeyler bulsalar keşke.

    0|1
    0|0
  • Uzun yollar. icin iyidir ya.

    0|0
    0|0
  • Saçma

    0|0
    0|0
  • Sacma.

    0|0
    0|0
  • saçma bişey olmuş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...