Vajinam hep kasiniyor neden?

1 hafta oldu.. Doktora gitmiyorum cunku vajinama bakacak diye korkuyorum. Istemiyorum cok utaniyorum. Neyse.

1 haftadir hep kasiniyo cok tuhaf ama gorunuste bsy yok. Yag suruyorum ve biraz rahatlatiyo... Neden oluyo bu? Sizce hastamiyim?

kasinmasinida cok kotu. Surekli ellerimi 24 saat yikar oldum yani dusunun. Yag surunce rahat iste biraz yoksa cekilmez bsy.

cis yapinca azcik yaniyo..


0|4
3040

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok anlamam ama bir yerden duymuştum sanırım mantar olabilir doktora git bayan doktor secebilirsin utanılacak birsey yok her bayan da var ondan sana özel değil

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Kız Görüşü

  • İnana bana bir jinekololoğun gördüğü ilk vulva seninki olmayacak!!! Kaşıntının bir sürü sebebi olabilir, sağlık söz konusu doktora görünmelisin. Bir kadın doktor bulabilirsin kendine, utanmak ne demek bu insanlar bunun için okuyorlar! Üstelik bir hafta diyorsun basit bir şey olmadığı belli, hayır buradan alacağın cevaplara göre mi tedavi olmayı düşünüyorsun? Mantar desen bin çeşit mantar var çoğunun tedavisi farklı farklı. Bakteri desen keza aynı şey. ayrıca vulvadan kaynaklı da olmayabilir vajinal akıntı ya da rahimdeki enfeksiyondan kaynaklı olabilir, olabilir de olabilir... Kendine bir jinekolog bul ve randevu al!!!

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 39

  • doktora git kızım. böyle saçmalık olmaz. sağlık riske atılmaz. telefonla yazıyla hastalık teşhis edilseydi poliklinikler ve laboratuarlar yapılmazdı.

    aynı semptomları olan onlarca değişik hastalık var. senin anlatımınla biz bilemeyiz. doktora git.

    0|0
    0|0
  • Mantar vardır
    ya da enfeksiyon kapmıştır.
    daha ileri gitmeden bence doktora görün
    zaten sana sorar bakarak muayene edelimmi diye
    yinede çekiniyorsan kadın doktor bul

    0|0
    0|0
  • Travazol krem al sür temiz ve kuruyken artı çamaşırlarını ütüle özellikle ağ kısmını ve sürekli çamaşır değiş en azından günde 1-2 sefer

    0|0
    0|0
  • Kendi kendine tedavi etmeye çalışırsan daha kötü yaparsın kadın doktora git niye utanıyorsunuz anlamış değilim sağlıkta utanma olmaz

    0|0
    0|0
    • Ya gosteremem ne bileyim.. Cok utaniyorum elimde degil..

    • Hepsini Göster
    • Yuh yerin dibine girerdim

    • Yapacak bişey yok yoksa kaşımaya devam edersin

  • Vajinanın rutin bakımını geciktirme. Pislikten enfeksiyon kapmış olabilir. Git doktora baktır tıpta utanma olmaz.

    0|0
    0|0
  • İliskiye girdiğin kisiden mikrop kapmıssın ya da mantar

    0|0
    0|0
  • Ne dememizi bekliyorsun biz doktor deilizki canım:-)

    0|0
    0|0
  • Sürekli su ile yıka özellikle idrarını yaptıktan sonra.

    0|0
    0|0
  • Hep merak etmişimdir doktara gidince bildiğin açıp bakıyorlar mi ya 😐

    0|0
    0|0
  • Mantardır büyük ihtimal. Travogen ya da travazol dene rahatlatır

    0|0
    0|0
  • pamuklu giy naylon giyme yaz gunu ve fırsat buldukca duş al

    0|0
    0|0
  • Her gün duş al günde iki sefer bir kaç seferde iç çamaşırı değiştir

    0|0
    0|0
  • doktora gitmeni tavsiye ederim. peki kötü koku var mı

    0|0
    0|0
    • Kotu koku yok hep temizliyorum ve yag suruyorum yani dogal kokusu bile kalmadi

    • anladım mantar olduğunu sanmıyorum yoksa kötü koku ve kaşıntı da yapar lakin idrarda acıma hissi ve kasılma gene de ciddi bir şey gitmen gerek

  • pisliktendir temizliğine özen göster.

    0|1
    1|0
    • Cok temizim vallah. Basta alerji yaptim sandim ama degilmis galiba cunku herzaman ki vajina temizligine losyonu kullaniyorum yine kasiniyo

  • konazol alıceksın ezcaneden

    0|0
    0|0
  • bitlenmiştir

    0|0
    0|0
  • mantar olabilir.

    0|0
    0|0
  • enfeksiyondan istek olurkenmi

    0|0
    0|0
  • Deniz'e giriyor musın

    0|0
    0|0
  • Tıp'ta utanma olmaz. Ayıp ettin şimdi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19

Kızlar Ne Diyor 29

  • İdrar yolu iltihabı olmuşsun sanırım. Doktora gitmen şart bence ama illa gitmeyeceğim diyorsan bol bol su iç, her tuvaletini yaptığında vajinanı bol su ile yıka ve vajinanın asla ıslak kalmamasına dikkat et. zamanla geçebilir. Geçer umarım.

    0|1
    0|0
  • Ya 1-2 ay önce bende de vardı böyle bir problem, kendiliğinden geçti. Ama mantar olabilir yani git bir bayan doktora nolacak

    0|2
    0|0
  • Vajina temizliğine dikkat et. Sonuçta 7/24 kapalı bir kutu gibi. Her zaman temizlenmeli.

    0|3
    0|0
  • Mantar olmustur kasintim var de anlat sikayetini doktor anlar zaten goruntude bisey olmaz. Hem baksa da doktor o sonucta.

    0|1
    0|0
  • mantar olmuştur ve bu mutlaka her kadının başına gelir ve büyük ihtimalle 1 ay sürer gül suyu ile falan temizle

    0|2
    0|0
  • Mantar enfeksiyonu git birşey olmaz her gün onlarca görüyorlar seninkine dikkat etmez hastalığına bakar

    0|1
    0|0
  • Doktora gitmek zorundasın, başka lüksün yok.
    Bakarsa da baksın doktor o.

    0|0
    0|0
  • Enfeksiyon var doktora git işerken acıyor de şeyine de bakmaz

    0|2
    0|0
  • Mantar vardır büyük ihtimalle. Doktora perde olmaz derler.

    0|0
    0|0
  • mantar olabilir

    0|1
    0|0
  • Tümör

    0|2
    2|0
  • Temizliğini ne ile yapıyorsun canım kılları

    0|1
    0|0
  • Mantar falan olmasın :/

    0|1
    0|0
  • Mantardir

    0|1
    0|0
  • Mantar. s s

    0|1
    0|0
  • sivrisinek ısırmıştır

    0|1
    0|0
  • sirkeli su iyi gelir , enfeksiyon veya mantardır

    0|1
    0|0
  • Hastalık mı kaptin kız sen

    0|1
    0|0
  • Mantar olabilir. Beyazlıklar var mı?

    0|0
    0|0
  • Mantar olmus, eczaciya sor ozel kremler var. gecmis olsun. Kašidikca daha kotu olur, kremle hemen gecer 😊

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    9

Benzer Benceler

Yükleniyor...