Bakireler reglken denize nasil girer?

Evet arkadaşlar tampon olmaz. Nasıl girerler ped kullanirlar mi kullanmazlar mi denizin içinde?

0|0
1914

En İyi Erkek Görüşü

  • Girmemeleri daha uygun. Kadın hastayken kanalları açık olacağı için mikrop kapma ihtimali malesef çok yüksek.. Tampon kullanılsa daha bu tamamen korunuyor anlamına gelmez

    1|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • Senede 9 gün tatilim var ve ona denk geliyor

    • Hepsini Göster
    • Ben zaten ölüp geberiyorum biraz daha sancılı olursa bittim resmen. Teşekkür ederim

    • Artık bahtına :)) Rica ederim

En İyi Kız Görüşü

  • Ben pedle giriyordum denize girince duruyor zaten belli olmuyordu havuza bile girdim yizme dersinde ahahahsjsj

    1|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • Pedin yapişkaninin çıkmasından korkuyorum

    • Hepsini Göster
    • Peki teşekkür ederim :)

    • Rica ederimm

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • Anavatan kan aglarken denize girme kanki bakire olmasan kolay bir cubuk gibi pamuk var onu sokuyolar normalde oda sana olmaz

    0|0
    0|0
  • bir sefer denizDe yuzerken benle birlikte yuzen ped gormustum :D pedle giren vardi gerisini sen dusun

    0|0
    0|0
  • sende ped filan kullanma sal denize gitsin

    1|0
    0|0
  • bakire olmayanlar regl olmuyor mu aptal

    1|0
    0|0
  • Denize girmek bakireliği mi bozuyor?

    0|0
    0|0
  • Adet kesici ilaç var

    0|0
    0|0
  • girmezler

    0|0
    0|0
  • Knk regl nedir anlatsana 😊

    0|0
    0|0
  • ped olmaz heraldee

    0|0
    0|0
  • Girme sende

    0|0
    0|0
  • girmezler

    0|0
    0|0
  • Yeminlen iğrençsiniz

    0|0
    0|0
    • iğrenç olan senin cahilliğin

    • @pikachunicorn cahillikle ne alakası var! Madem öylesin girme az sabret yani iğrençlik işte

  • Bence girmesin bakireler denize reglken mikrop kaparlar üzülürüm

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

Benzer Benceler

Yükleniyor...