Kızlarda göğüs, erkeklerde penis takıntısı neden var?

Hiç anlamam. Her gün yüzlerce soru görüyoruz burada. '' Yok penisim x cm. Yeterli mi? '' ya da '' Göğüslerim x beden. İyi mi? '' gibi saçma saçma sorular. Bu takıntı sizce neden var?

0|2
242

En İyi Erkek Görüşü

  • Penis sorunu nerdenmi kaynaklanıyor? Normalde en az penis uzunluğu 10 sm olmalıdır (Olgun bir erkek için). Daha az olur ise vajinanın sonuna yetişemez ve partneri ile birleşemez. Kadınlarda ise ereksion olayı vajinanın büyümesine yol açar. Bu 20 santime kadar büyümek demektir. Yani dibine kadar gidemez ise partnerini mutlu edemez

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hep gosteris ego tatmini aynen bende anlamiyorum neye istinaden buna gereksinim hissediliyo misal ben 90 beden ooo iyiymis ama benim penisde 18 cm ( abarti ve hayal urunu tabi ) ooo iyiymis ne oluyo bunu duyunca hani buze ne ustune gule gule kullan ya da tepe tepe kullanmi diyelim nedir bu simetri olcum rakam takintisi 😂☺

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 41

  • Eksik buluyorlar karşıdakini mutlu edebilmek istiyorlar ve sonradan da olsa açana küçük buldu mu düşüncesi olmasın diye burdaki cevaplarla tatmin olmaya çalışıyorlar bence

    0|0
    0|0
  • Oyle bir takintim yok olarda sizin yuzunuzden milletin pskolojisini bozuyonuz yok 18 den agagi olmaz yok 15 ne öyle pipi opipi diyonuz erkeklerde takinti yapiyo iyiki beninki 18 de takmiyorum kafaya yoksa beynimi kemirir durur bu konu

    0|0
    0|0
  • Resimdeki sen isen, herkesin senin gibi göğüslerinin olmaması bir sebep olabilir mi? ;) o göğüsler bende olsa benimde özgüvenim uçar.. tabu işte ne diyebilirsin ki..

    0|0
    0|0
  • Öyle bir takıntım yok en sevdiğim kız hanım hanımcık vefalı sadakatli karakterli nefsine düşmemiş kızdır bu kız dır

    0|0
    0|0
  • hayvani içgüdüler. birbirlerine üstünlük kurma çabaları. tabi neyapsınlar beyin yokki bilgiyle beceriyle başarıyla yarışsınlar anca çüküyle memesiyle.

    0|0
    0|0
  • Bunlar özgüven verir. Bazı erkekler penisi küçük olduğu için işte de başarısız ve korkak olabiliyolar. Sadece bunlar değil herhangi bişeyin herkesinkinden daha az veya yetersizse aynı şeyi hissettirir

    0|0
    0|0
  • hoş çekici olduğu içindir maşallah sendede bolca var :D

    0|0
    0|0
  • İnsanlar bunca düşünülecek şey varken gidip saçma takıntılar ediniyor özgvensizlik bunların hepsi

    0|1
    0|0
  • Madem saçma buluyosun neden profil foton Göğüs temalı?

    0|0
    0|0
  • fiziksel yeterlilik anlamında çok önemli 2 unsur olduklarındandır.

    0|0
    0|0
  • aşağılık kompleksi artı özgüven eksikliği

    0|1
    0|0
  • Beğenilmeme korkusu

    0|1
    0|0
  • Malliktan

    0|0
    0|0
  • bilmiyorum ama ben benimkinden memnunum

    0|0
    0|0
  • oyle deme dolgun meme candır

    0|0
    0|0
  • Komik geliyor bana

    0|0
    0|0
  • Her insan en çok önem verdiklerini göstermek ister

    0|0
    0|0
  • Boş kafaların boş takıntıları.

    0|0
    0|0
  • Egoo

    0|0
    0|0
  • Takinti degil reklam yapio hepsi bu

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    21

10 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 1

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...