Mesela gece Mast yaptınız duşu yarın olacaksınız oruç tutulur mu öyle?

Dediğim gibi oruç tutulur mu öyle?


0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Cünüp olarak oruca başlamak veya oruç tutmak caizdir ve orucu bozmaz. Ancak bir vakit namazı kazaya bırakacak kadar cünüp durmak caiz olmadığından, gusül abdesti almak gerekir.

    Gusül abdesti alırken ağız da yıkanır. Suyu boğazdan akıtmayacak şekilde ağız yıkanmalıdır. Gargara yapmak şart değildir.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Burada arama sorunun cevabını. Buradakiler bilgisiz. Tutulur diye biliyorum.

    0|0
    0|0
    • sende bilgisizsin.
      Cenabet oluyorsun
      Cenabet gezilmez Allah cenabet dolaşanları lanetliyor.
      Cenabet oruç tutmak ne demek cenabet iken Allah'ı bile zikretmemek gerekiyor.
      AMA BEN İNANMIYORUM DİNLERE :)

Erkekler Ne Diyor 46

  • yani sizin düşünce buna benziyor akşam hayat kadını sabahleyin namazını kılan ibadetlerini yapan birisi bu nasıl bir iş mast normal bir şey miş gibi karşılıyorsunuz :D

    0|1
    0|0
  • Gusül almak gerekli oruca başlamadan.

    0|0
    0|0
  • Sana serbest

    0|0
    0|0
  • Böyle soruları beyninizi çıkarıp mı soruyorsunuz? Sen tutma sana farz değil

    1|0
    0|0
  • Kızım fıkıh kitaplarında her şey yazıyor burada alimmi varki milletide yanlış fetvalar verdirerek dinden çıkartmayın

    0|0
    0|0
  • sahura kalktığında önce gusül abdestini alıp sonra oruca niyet edersen bişey olmaz ama diğer türlü oruç tutulmaz

    0|0
    0|0
  • Olmaz sahur olmadan abdest alınması lazım

    0|0
    0|0
  • tutulmazz

    0|0
    0|0
  • Çooook merak ediyorum bu kızlar ne yiyip içiyor mast delisiyemiş ya la bunlar sorunun cevabı olmaz tabii sahur da nasıl niyet edeceksin hem

    0|0
    0|0
  • Tutulmaz tabiki

    0|0
    0|0
  • Niyet ettiğin zaman temiz olman gerek

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Gece yap gece duş al. Hatta banyoda yap

    0|0
    0|0
  • hayır.

    0|0
    0|0
  • tutulmaz

    0|0
    0|0
  • yenimi müslüman oldun kaç yaşındasın sen yahu

    0|0
    0|0
    • Yav ben birşey yapmadım herkes Mast yapmış soru atmış merak ettim öyle mi diye

    • bende yapıp yapmadıgını sorgulamıyorum ki bir tanem bu konuyu bilmen gerekir basit bir mesele müslüman isek daha bilinçli olmalıyız dimi ama oruç ne şartlarda bozulur niyet ne şartlarda edilir bunlar ilk konular

  • Tutulmaz Gusül Şart...

    0|0
    0|0
  • İlk ezan saatini geçirmemelisin. Cenabet oruç tutulmaz

    0|0
    0|0
  • Sen öyle mi yaptın. ?

    0|0
    0|0
  • Hyr ya nerden cikardin

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    26

Kızlar Ne Diyor 8

  • Abdest almadan olmaz..

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Hayır direk yıkanman lazım

    0|0
    0|0
  • niye mast şimdide gusul yarın? :) heralde oruç olurmu?

    0|0
    0|0
  • Güldürdün 😂 olmaz tabi sahur yani ezan vaktinden önce temizlenmiş olman gerekiyor

    0|0
    0|0
  • Tutulur bence

    0|0
    0|0
  • İmsak kesilmeden önce boy abdestinizi almış olmanız gerek

    0|0
    0|0
  • gusül abdestsiz oruç tutulmaz çünkü biz adet olduktan sonra gusül almazsak tutamayız aynı mantık

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;