Penis bolgesi kaşınmasi?

arkadaslar yaklasik 1 aydir devam ediyor ve artik sabaha kadar kasiniyor. aci vermeye başladı. ınternetten baktim mantarmis. aranizda yasayan oldu mu? hangi ilaci kullandiniz? hastaneye gidemiyorum askerden geldim belge almam lazim şube cok uzak. direk tedavi olma imkanim yok.


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • travazol krem

    0|0
    0|0
    • araştırdım genelde onu öneriyorlar ben yanlış aldım sanırım. aşırı kaşıntı mevcut.

    • Hepsini Göster
    • normalde her sabah 6 da kalkıp duş alırım fakat bu hastalıktan sonra günde 2 kez almaya başladım. iç çamaşırını da aynı şekilde. bide pudra kullanıyorum.

    • pudra kullanma bak cok suda degdirme. ben su sekilde kurtuldum suyla temizeyip kurulamsini iyi yapiyodum. suyla temizleyince canim cok yaniyodu ama. killarimi cok sik almaya basladim. yaklasik 2yil sonra gecmeye basladi. ardindan ara ara gene tekrar etmeye basladi bende travazol kremi buldum annemle babam kullaniyormus surdugum gibi gecti mucizevi bir krem

En İyi Erkek Görüşü

  • Ic camasirinin yikadigi deterjana alerjiye daha cok benziyor, eger öyleyse o deterjani kullandigin sürüce gecmez..

    0|0
    0|0
    • peki kullandigim duş jelinden kaynaklanabilir mi

    • Hepsini Göster
    • palmolive thermal spa okyanus esintisi.

      yalniz bu askerde basladi o donem hamgi duj jelini kullandigimi hatirlamiyorum

    • eczaneye travocort dedim anlattım bana baska bir tane verdi sen bunu dene dedi. ikinci gun ama degisim yok hala ayni.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 7

  • askerde kullandığın iç çamaşırlarının durulanmadan sabunlu kuruyup terledikçe sabunun vücuda girmesinden oluyor.. asker de olsan özel bir doktora gidebilirsin.. doktor size sen askersin ben tedavi edemem diyecek hali yok.. vereceği bir pomad krem.. çok daha kötüye gider yaralar içerisinde kalabilirsin.. Belki de bir bayandan hastalık virüste olabilir.. bu da bir ihtimal.. ihmale gelmez böyle şeyler.. geçmiş olsun..

    0|1
    0|0
    • evet makine deterjani iyi degildi. çamaşirlarda beyaz renkler kaliyordu ve askeri camasir ter emmiyor.

      hastaneye gitmeden bir krem alip bir sure kendim tedavi etmek istiyorum. bilginiz var mi hangi krem oneriliyor

    • bence bir özel doktora görünün derim.. sonra kaş yapayım derken göz çıkmasın.. sağlık - sıhhat bu iş.. yaraya filan dönüşür allah korusun.. bir de doktorun vereceği ilaç çok çok daha kısa sürede tedavi eder.. Sizin kullanacağınız süreyi uzatacak.. geçmiş olsun dileklerimle..

  • dostum kafana göre iş yapma belki mantar değil başka birşeydir.

    doktora gitmen lazım başka çözüm riskli olur. şube uzaksada kalkıp gideceksin artık.

    0|1
    0|0
    • gidebileceğim kadar uzakta değil kardeşim. belirtilerin tamamı bu yönde ve emin ol orada da açınca gözle test ediyorlar örnek alıp laboratuvarda incelemiyorlar. sende biliyorsun bunu.

    • biliyorum bunu ama tecrübe denen birşey var.

  • oceral krem kullan.

    0|1
    0|0
  • Eczaneye git yardimci olurlar

    0|1
    0|0
  • Kızarıklık ve kaşıntı varsa mantardır. Bazı kremler var bunun için.

    0|0
    0|0
  • Doktoea gıt

    0|0
    0|0
    • kardes anladik aciklamayi okumamissin. gidemem askerim evrak gerek

  • Eczaneden mantar ilaci alabilirsin

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;