Esinizle bu tatooyu yaptirir misiniz?

Esinizle bu tatooyu yaptirir misiniz?
Sizce nasil?


0|0
2754

En İyi Erkek Görüşü

  • özentilik sadece.

    bu arada tatoo diye yazılmaz tattoo diye yazılır türkçe karşılığı ise dövmedir.

    0|0
    0|0
    • Yanlis yazmisim aceleyle pardon😄

    • Türkçesini kullansaydın keşke.

    • Almanyada yasiyorum. Burda hep tattoo dedigimiz icin öyle dedim.

En İyi Kız Görüşü

  • Oha çok güzel. Bunun bir de Öztürkçe harfleriyle yapıldığını düşün.. Öf be..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 53

  • Hiç bir tatooyu yaptırmam..
    zırva şeyler bunlar..

    0|0
    0|0
  • Allah'ın yasakladığını haram kıldığını ne kendime yaptırırım ne de eşime müsaade ederim.

    1|0
    0|0
  • O yastik o kizi kurtarmaz söylimde :)
    Siz denerseniz sizide kurtaramaz:)

    1|0
    0|0
  • Gereksiz bir şey gerizekali olmak lazım yaptırmak icin

    0|0
    0|0
  • adam karıya dayamış sen hala tatto diyon hey allam ya...

    0|0
    0|0
  • o değilde ikisinin rasına koyduklar dikkatimi çekti :)

    0|0
    0|0
  • tatoo ne be.. türkçe karşılığı yok mu bunun.. yaptırmam. saçma salak bir şey

    0|0
    0|0
    • Dövme

    • demekki ne dicekmişiz? dövme dicekmişiz :) dövme çok güzel şey ama böyle bir şey yaptırmaya gerek yok. ayrılığı var bilmem nesi var..

  • böyle bir kızla evleneceksem kurşun bile döktürürüm vücuduma sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • İleride eğer olursa bu şekilde değilde başka dövme olabilir.

    0|0
    0|0
  • Böyle eşim olsun. Yataktan çıkmaya vakit bulursam bir düşünürüm😂

    0|0
    0|0
  • Dövmeye karşıyım, yapmam yaptırmam.

    0|0
    0|0
  • Asla yaptırmam.

    0|0
    0|0
  • Sevgili buldukta tatosu kaldi mk

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Şair burda ne diyor 😂

    0|0
    0|0
  • şu an omzumdaki dövmeyi dahi sildirmek istiyorum..

    0|0
    0|0
  • Bune ki anlamı var mı

    0|0
    0|0
  • Ya mk 😂

    0|0
    0|0
  • utansan biraz

    0|0
    0|0
  • o aradaki yastık mı

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    33

Kızlar Ne Diyor 26

  • Kızın karnını içine çekmekten kemikleri kırılacak 😂 çok güzel ama dövme

    0|0
    0|0
  • 08.04.10... onlar icin bir anlami oldugu kesinde... bir tarih yerine bir sembolü tercih ederdim...

    0|0
    0|0
  • Tatto ne ya dövme demek çok mu zor..

    0|1
    0|0
  • Yaptırırım

    0|0
    0|0
  • Harikaa

    0|0
    0|0
  • Anlamı ne ki o önemli

    0|0
    0|0
  • Yaptırmam

    0|0
    0|0
  • Yaptırmam.

    0|0
    0|0
  • Yaptırmam.

    0|0
    0|0
  • Kendimize özgü bişiler evet yaptırırım

    0|0
    0|0
  • Yastıkmı o? Ne yazıyo orda? Sanırım yaptırmam...

    0|0
    0|0
  • hiç hoş değil ya

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Yaptırırım.

    0|0
    0|0
  • Ay çok güzel duruyo ya

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Eşinizle bu dövmeyi yaptırır mısınız?

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş ama dövem yaptırmayı düşünmüyorum

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Evet guzel

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6

Benzer Benceler

Yükleniyor...