CİNSEL YAŞAM

OKEY

Aids arkadaşlar hastalık çok önemli lütgen gelin bir bilgi verirmisiniz?

Arkadaşlar çok özürdilerim dün bir cinsel ilişki yaşadım şehir dışında escort la fakat ben vajinal bölgeyi yaladım sizce aids vs kapma olma ihtimali var mı vajina yalamada? cinsel ilişkide kondom kullandım.

0|0
17

En İyi Kız Görüşü

  • Evet kapms olabilirsn hiv testi yaptr pozitif cikarsa gecms olsun 5dk icin olmeden mezara girdin demektr

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Tükürük yolu ile Aids kapma ihtimalin çok azda olsa var. Ki zaten cinsel ilişkide dahi düşük bir ihtimalle kaparsın. Ama yok değil yani öyle bir ihtimal.

    0|0
    0|0
    • abi temiz görünüyodu ama bilemiyoki insan bir kanama falan görmedim ben ama

    • Kanama olmaz ki AIDS'te vajina sıvısı yolu ile bulaşır.

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Erkekler Ne Diyor 6

  • midesiz misin kardeşim escort yalanır mı ya... her türlü hastalık bulaşır ne yaptığı belli olmaz.. illa yalama temas yapacaksan düzgün kızla düzenli ilişki kurup bol bol yala

    0|0
    0|0
  • Nasıl miden aldı kardeşim

    0|0
    0|0
  • Testt

    0|0
    0|0
  • Bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • ağzında yara varsa , açık yaradan olabilir

    0|0
    0|0
  • siğil çıkar dil ne -- hiv testi yapırcan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...