Sizce ağrılar normal mi?

Doktor bana bazı sikayetlerimden dolayi diane 35(dogum kontrol hapı) vermisti, kutu bitmek uzere su an fakat kasıklarıma ara ara sancı giriyor. Ağrılar normal mi?
Bu arada agrı uzun sürmüyor. Vurup geciyor.

0|0
18

En İyi Erkek Görüşü

  • bu ağrılar ciddi olabilir orgazm anında denk düşerse hayatı size zehir eder sanırım sinirsel bir elektriklenme girip çıkıyor ılıksudan duş almanızı tavsiye ederim kistte olabilir günümüzde ultrason çekmek kolay öneml i bir organınızla ilgili sorun bir doktora gitmenizi tavsiye ederim

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • o hap kisrliga yol aciyor yutman cok sacma

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • kutu bitmek üzere ise adet dönemin geldi sayılır ondan olabilir.

    0|0
    0|0
  • gecmıs olsunnn

    0|0
    0|0
  • Regl oldun mu?

    0|0
    0|0
    • Daha degil. Biteli 2 hafta oluyor

    • Hepsini Göster
    • Regl olmadan nasıl belirtiler oluyor sende?

    • Ilaci kullandiktan sonra daha olmadm iste. 2 hafta oldu biteli. Ben de 2 hftaya yakndr kullaniyorum

  • Akıntı var mı?

    0|0
    0|0
  • regl olmadığından kaynaklanıyor olabılıtesı var

    0|0
    0|0
  • usutmus olabilirsiniz

    1|0
    0|0
    • Adet sancisi gbi ama

    • Hepsini Göster
    • Tamam tesekkurler

    • rica ederim boş bırakmaya gelmez siz mutlaka gidin

  • Doktoruna danış lütfen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...