Mast sivilce yapar mj?

Mast yapmak sivilce yapar mj sivilceler alin da ve popo da. Ve azıcık da gerdan da tek tük var ama sinirediyor. Böyle bişey duymuştum doğru mu birde iştah da açıyormuş ne diyorsunuz?


0|2
524

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 24

  • Herşeyin aşırısı zararsa da böyle bir bulguya hiç raslamadım ve sivilceler vücüdün bir savunma bir isyanı, bir s8k8ntıyı dışavurmasıdırda aynı zamanda. Yaşınız gereği zaten bir ergenkik, gelişme dönemindesiniz. Bu dönemler hepimiz icin bol sivilceli günlerdi zaten. Evet arkadaşım mast ve sivilce hiç alaka yok yani...

    1|0
    0|0
  • yaptığı doğrudur ama tek sebebi mast değildir ;)
    3-5 sivilce çıkarcak diye mahrum kalmaya değer mi sence

    1|0
    0|0
  • yok yapmaz

    1|0
    0|0
  • valla onu bilmiyorumda popoda az ve küçük sivilceler beni iştahımı açıyor. bu da böyle bir fetişlik işte..

    1|0
    0|0
  • Şehir efsanesi :)

    0|0
    0|0
    • Değil

    • Evet öyleeeeeeee
      Fazla mastın zararıda var zaten. Çok alışma ilerde vajinal yoldan birleşmede sıkıntı çekersin.
      Benden söylemesi...

    • Doğrudur bilemem

  • kemal sunal'dan çeşitli söylentiler var :)

    alla alla yapabilirde yapmayabilirde :)))

    1|0
    0|0
  • Sacmalama ne sivilcesk benm bir arkadaşım bar mast svilce yapsa çocuğun vücudu tarla olurdu tek. bir tane bile. yok

    1|0
    0|0
  • Orgazm sırasında bütün kasların çalıştığını varsayarsak, terlemeden dolayı bir ihtimal sivilce olabilir. zaten herşeyin fazlası zarar, çok ta coşmamak lazım.

    0|0
    0|0
  • Balla

    0|0
    0|0
  • Yapar evet. O yüzden bokunu çıkarma seks yap

    0|0
    0|0
  • Bişey Olmaz

    0|0
    0|0
  • Sana mastı yasaklıyorum

    0|0
    0|0
  • Ergenlik dönemin de normal bir durum matmazel

    0|0
    0|0
  • öyle söyleniyor ama zannetmem o kişiden kişiye göre değişir ayrıca popondakilerin tatlı gözüktüğüne eminim kafana bu kadar takma :)

    0|0
    0|0
    • Aman ne şirin ne şirin. d

    • Hepsini Göster
    • Görmedim de. d

    • Tamam 😊 Napıyosun

  • seni keklemişler

    0|0
    0|0
  • Cok yaparsan olabilir

    0|0
    0|0
  • Yalmaz canım benim

    0|0
    0|0
  • Tadını çıkar

    0|0
    0|0
  • Alakası yok

    0|0
    0|0
  • Yapar yawrum yaparr sana bir erkek lzm odanda mutlaka bulunmali

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ne alaka yiaa

    1|0
    0|0
    • Cildi yaglandiriyo ondan diyorlar

  • Kişiden kişiye değişir bu, iştah acmasda enerji kaybetmenden

    0|0
    0|0
  • Yapmaz

    0|0
    0|0
  • Ya herkes yapar diyor doktorlar yapmaz diyo ama bencede yapıo cünkü bendede sivilce cıkıo bilemedim

    0|0
    0|0
  • Mastın sivilce yapması = balığın kavağa ulaşması kadar imkansız

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;