Vajina girişim 5 cm?

Vajina girişini ölçtüm meraktan 5 cm geldi 5 veya 5.5 falan çok agrı yaşarmıyım cinsel ilişkide yoksa normal boyutu o mu zaten yoksa geniş mi?

  • geniş
    A seç
  • dar
    B seç
  • normal
    C seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|3
640

En İyi Erkek Görüşü

  • Sıknti etme gayet zevk alirsin

    1|0
    0|0
    • Geniş diye oy vermiş herkes ama bakireyim yani ilişkim olmadı gerçekten geniş mi giriş boyunu ölçtüm 5.5 m falan

    • Hepsini Göster
    • Yorumlari cok takiyosn kanama zarla alakali

    • Yaz anlatim ne ogrenmek istiyosan

En İyi Kız Görüşü

  • Doğuma hazırsın demek ki

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 39

  • Dunya rekoru 34 cm derinlige sahip... sen canini boyle seylere skma..

    2|0
    0|0
  • Ölçümde Ne Kullandınız?

    1|1
    0|0
  • Mal içine girince genişliyor pikachu

    0|0
    0|0
  • yuh nasıl ölçtün :o

    0|0
    0|0
  • Eşinin çapı belki 4 cm olacak belki 8 cm şimdi ağrın olur desemde yalan olmaz desemde yalan ama korkma bişey olmuyor biraz sızı sonrası zevk.. Ön sevişmeyi uzun tut ıslak ol ya da biraz kayganlaştırıcı ilerisi hayal gücüne kalmış

    0|0
    0|0
  • Iyi yapmisin eline saglik

    0|0
    0|0
  • bakireysen nasıl ölçtün bakire değilsen bu sorunun cevabını bilmen gerekir?

    biraz mantık lütfen harun abi gece gece

    0|0
    0|0
  • genişler merak etme ama beş santimde iyi dar değil öyle

    0|0
    0|0
  • mezura alıp birde ölçtün mü Allah seni ne etsin

    0|0
    0|0
  • allahmmm :D
    kızım bebek nasıl cıkıyor vajinadan ne kdr genişliyor biliyosun
    5 cm nekii ıkı elini vajinasına alanlar var

    0|0
    0|0
  • Bakireysen nasıl ölçtün neyi ölçtün :))

    0|0
    0|0
  • Nasıl ölçtügünü anlamadım dörusu

    0|0
    0|0
  • yanlışın olmalı 5.5cm çok en fazla 2 falan olmalı.

    0|0
    0|0
  • meraklanma sorun olmaz

    0|0
    0|0
  • kız daha önce ilişkiye girdinmi

    0|0
    0|0
  • bence sen yanlış ölçtün.

    0|0
    0|0
  • kanlar fışkırır korkman gerek

    0|0
    0|0
  • Hic duymadm

    0|0
    0|0
  • 18 cm 7 cm genişliğinde damarli olursa acir söyleyim

    0|0
    0|0
  • elastik bir yapısı var

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bak guzelim soru kesinlikle troll ama vagina zaten vucudumuzda ki en esnek kasimiz o yuzden sorun ettgin seyin tam olarak n oldgnu anlayamadim 😒

    0|0
    0|0
  • nasıl ölçtüğünü sorabilir miyim?

    0|0
    0|0
  • Bence normal

    0|0
    0|0
  • o öyle olmaz ki ölçülmez ve uzunlukta şeyler sokuyolar bilsen vgbhnj sen göbek deliğine kadar olan uzunluğa bak

    1|0
    0|0
  • O penismi öyle olcuyorsun hay zekana senin :D jsfhskkx

    1|0
    0|0
Yükleniyor...