Masturbayon sonrasi kalp agrisi dağalmi sizce arkadaşlar?

Arkadşlar masturbayon yaptikldan sonra kalbimde agri oluyo neden oluyo doktora gidicem ama gene zormak istedim agri oluyo sirtimda sizdede oluyomu?


0|0
22

En İyi Kız Görüşü

  • bence normal değil

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • dostum sigarayı azalt.

    0|1
    0|0
    • Kullanmiyom masturbyondan olabilir

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Vücudumuzda tek ağrı hissi vermeyen organın kalp olduğunu, eminim kimse bilmiyordur. Yani kalp ağrımaz.

    0|0
    0|0
    • Ama oluyo be knk masturbayondan olabilirmi acaba ya

    • Hepsini Göster
    • Madturbayondan olabilirmi

    • Psikolojik olabilir belki.

Yükleniyor... ;