Sanırım zarım yok?

hiç ilişkiye girmedim tabiki.. hiç bir kızın o bölgesine bakmadım yani zarlı nasıl zarsız nasıl bilmiyorum :/ ama bir kere mast yaptım (adetken) dün zar var mı diye bir dokundum da sanırım yok ama emin değilim ve eğer yırtık olsaydı acı hissederdim değilmi? herneyse nerden anlayacam zarımın yırtılmış, sağlam ya da doğuştan olmadığını? anlamanın yolu?

Güncellemeler:
neden sadece erkekler yazdı? kızlar?

0|0
118

En İyi Erkek Görüşü

  • Vardir cok kurcalama yirtcaksin :D

    1|0
    0|0
    • sanırım yırttım :D kan vardı

    • Hepsini Göster
    • saçmalama :D kız falan istemiyorum o işin şakası ayrıca ben meraklıyım o yüzden meraktan 1 kere yaptım off :D hemen tehlikeli damgasını vurma :D

    • Ahaha ne biliyim ya korktum :D arkadas olsak hep yapardim dedim ama korkuttun artik cesaret edemeyebilirdim ya kendine parmagini sokan kiz, kafami gomer beni bogardi haha :D

En İyi Kız Görüşü

  • Nette bozulduktan sonraki goruntuleri var vajinanin onalrla kendi vajinani karsilastir

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • kadın doğum doktoruna gitmelisin. muayene olmalısın.

    1|0
    0|0
  • Esnek de olabilir, geride de olabilir, hiç olmaya da bilir. Gereksiz bir oluşum zaten takılma.

    2|0
    0|0
  • Bazılarının zarları geniştir ondan olabiler

    1|0
    0|0
  • Fazla merak iyi değil demek ki

    1|0
    0|0
  • hayır bazı kızlarda zar çok içte olur o yuzden de anlamasın taki evlene kadar o zaman eşinle ilişkiye girdiğin zaman da anlarsın kan gelir bir de şu an senin oran darıcıktır ve bazı insanlarda onde olur görünür

    1|0
    0|0
  • Esnekte olabilir

    1|0
    0|0
  • Zaten zarlı nasıl zarsız nasıl anlayacak olsaydın herkes bir kere soyup bakardı. Böyle birşey yok , bunu bir doktora görünmeden anlayamazsın ellerini bağla işi bilene bırak elleyince anlayın derken elinde kalmasın :)

    1|0
    0|0
  • Kimi insanlarda ilerde oluyor veya esnek oluyor ilişkiye girse bile yirtilmiyor çok merak ediyorsan ancak doktor bilir

    1|0
    0|0
  • Zarın yerini tam anlamamış olabilirsin.

    1|0
    0|0
  • Zarsızsın

    1|0
    0|0
  • Görmek lazım yoksa anlaşılmaz aynada bir bak istersen 👍👍

    1|0
    0|1
  • Ayna yöntemiyle kendin bakabilirsin.

    1|0
    0|0
  • Once bir beynin var mı onu anla

    1|0
    0|1
  • Sana no zar değmiş

    0|0
    0|0
  • mükemmel, muhteşem falan demiyorum, ama kendine bakmayı makyaj, saç, light kola içmek falan sanıp spor falan yapmayan geneli pörsük türk kızı için (ulan lafa iyi girmiştim halbuki, harcadık gene arada) hiç bakım yapmadan daş gibi olabilen memeler resmen bir nimettir. ya da iki. fiziğinde hiç bir numara olmayan ne hatunların ne memeleri olabiliyor, gelin itiraf edelim kendimize.

    1|0
    0|0
    • sen yanlış soruyu cevap verdin heralde :D alın şunu şurdannnn!! :D

    • yok yau sen hazır zarını kontrol etmişken bende memeler nasıl diye merak ettim ;)

  • doktora git muayene eder söyler. aynadan bakıp göremezsin. gördüm diyenler yalan söylüyor daha doğrusu gördüğü şeyi zar sanıyor.

    1|0
    0|0
  • büyük ihtimal vardır fazla kurcalama eğer kafaya takıyorsan bir jinekoloğa git 2 dk da baksın

    0|0
    0|0
    • utanırım

    • Hepsini Göster
    • çok uzman biri olman lazım 18 yaş üstüysen bir gün cesaretini toplar gidersin bir gün jinekoloğa smear testi yaptırırsın birde yakında evlenicem zarımın yapısını öğrenmek istiyorum dersin doktora olur biter.

    • tamam sağol

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...