Sevgilime farklı fanteziler deneyelim diyorum utanıyor. ne yapmalıyım?

Misal ellerimden bağla öyle yapalım ya da rol yaparak değişik fantezin varsa onu deneyelim diyorum. Utanıyor konuyu kapatıyor. ben de sürekli açamam konuyu malum ama sıkıldım, değişik şeyler yapmak istiyorum.


0|0
342

En İyi Erkek Görüşü

  • değişik fantezilere açık değilse farklı mekanlarda yapmayı dene arabada ormanda denizde filan

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sevgilin tam bir eşşekse sen ne yapasın hayatım

    0|0
    0|0
    • eşşek değil çok tatlı da biraz fazla efendi sanki. acaba ben mi yanlış yapıyorum nasıl verilir ki bu mesaj söylenmeden başka :)

    • Yani anlamıyorsa söylemek lazım yüzüne onuda yapamıyorsa daha ne diyeyim ki :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 41

  • Konuşmak yerine uygulamaya geç.
    Çılgın olursan senin çılgınlığından etkilenip konuşabilir.
    Çıldırt ağzı açık kalsın ;)

    1|0
    0|0
    • evet konuşmaktan utanıyor zaten, direkt aksiyona geçeyim sormadan bence.

    • en doğru seçenek o...
      Ama heyecanlandır.

  • onu değiştiremezsin bence zorlama... ya böyle devam et ama mutlu değilsen açıkcası ayrıl.. bir kişiyi birşeye zorlamak daha kötü sonuç verir

    1|0
    0|0
    • Hayır çok mutluyum ama sadece seks yasamımız daha renkli olsun istiyorum.

  • Utanan adam sekste yapmazdi trolcuk

    0|0
    1|0
    • hayır normalde sıkıntı yok ama öyle şeylerden bahsedince yüzü kızarıyor. misal ellerinden bağlamak için düzgün bir ip lazım, yoksa canın yanar falan diyor :/

    • Hepsini Göster
    • yok demediğine sevindim de troll değilim yahu.

    • Ozaman birini bul 😂

  • burada yardımcı olurlar sana

    0|0
    1|0
  • ayrıl

    0|0
    1|0
  • İlginç kırbaç şart sana

    0|0
    1|0
  • Konuşarak olmuyosa seks esnasında yönet onu

    0|0
    0|0
  • Oooooo çocuğu kitap gibi aç oku yolu sen gösterecen prof sensin

    0|0
    0|0
  • Sen de bildiğin odunla takılıyormuşsun yahu 😆

    1|0
    0|0
  • pöfffff sıkıcı partner. seks ne kadar ahlaksız olursa o kadar zevk verir. fazla efendi insanlarla sevişmek sıkıcı oluyor, kesinlikle haklısın ;)

    0|0
    0|0
  • İlave birini bul :/

    0|0
    0|0
  • Nasil bir sevgilin var bndede tam tersi oluyor bari isir beni diyorum onu bile yapmiyorlar benimkilerde bende skiliyorum ama napayim

    0|0
    0|0
  • Sevgilin cok sansliymis ama degerini bilmiyor o ayri

    0|0
    0|0
  • oha be kardeşim nasıl utanıyor ya hu. seninle bedenini paylaşmış hala daha neyin utancı

    0|0
    0|0
  • Bu yaştamı sıkıldın. Bu hızla gidersen 5 yıl sonra uzayli ararsın değişiklik olsun diye.

    0|0
    0|0
  • sevgilin senin gibi birini bulmus daha ne istiyor zaten bu gidişle kaybeder seni

    0|0
    0|0
  • tam bana göresinnn

    0|0
    0|0
  • millet senini gibisini arar bulamaz seninki bulmuş elinin tersiyle itiyor peh !

    0|0
    0|0
  • ah nerede senin gibi kadın gibi kadınlar :(

    0|0
    0|0
  • ohoo.. utanılır mı yaaa :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    21

Kızlar Ne Diyor 2

  • Zorla

    0|0
    0|0
  • grup desen ne tepki verir acaba :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;