Anal ilişki sonrası eklem ağrıları nasıl geçer?

Bir kaç gün önce anal ilişkiye girdim fakat eklem ağrılarım var hala nasıl geçer?


0|0
215

En İyi Erkek Görüşü

  • anal ilişki dinimizde livata dır kesin haram dır allahın emrettiği üreme organı nasıl eşler birbirlerini aldatır allah ta onlara bulsşıcı hastalık veriri bunu nerden geldiğini bilmez geçmiş zamanda senin anal dediğin yaygınlaşmış belalara musibetlere hastalıklara düçar olmuşlardır

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • neden normal insan gibi ilişki yaşamıyorsunuz da sağlıksız iğrenç şeyler yaşıyorsunuz. tertemiz vajina dururken neden anal ilişki

    0|2
    0|0
    • abi çok basit bundan ayrıldığında ileridede evlenmeye kalktığında baaaaak bakireyim diye gezebilmek için.

  • Bırakın bu Anal işini yaaa iğrençlikten başka bişey değil

    0|0
    0|0
  • bak bak bak analdan bahsediyor
    gizli kullancı olmasa da bir görsek
    gerçek bir...
    neyse
    hahahahahahahaha

    0|0
    0|0
  • zevkini sen al tasası bize kalsın ooldu
    hurmalar tırmalıyo demek öğren:)

    0|0
    0|0
  • Doktora gözükmen lazım, normalde bu kadar sürmez... eklem ağrısı da olmaz nasıl seviştiniz?

    0|0
    0|0
  • Kakani tutamadinda. Gotunde sinekler b*k kokusu a uctunda anlayacaksin

    0|0
    0|0
  • Kas gevşetici al en pratik çözüm işte

    0|0
    0|0
  • dolarx

    0|0
    0|0
  • Agır an yerlerine arı soksun☺

    0|0
    0|0
  • Hangi eklemler?

    0|0
    0|0
  • İtfaye hortumu mu soktular

    0|0
    0|0
  • altına kacır bide

    0|0
    0|0
  • enfeksiyon kaptın doktor git

    0|0
    0|0
  • Zor geçer ne zorun var da anal yapıyorsun?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Eklemler de mi ağrıyo vay vay

    0|3
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...