Ertesi gun hapi?

Gecen hafta bugun sevgilimle iliskiye girdikten 24 saat sonra ertesi gun hapi aldim (o gun eczane bulamadik) normalde 30 eylul 1 ekim gibi regl olmam gerekiyordu ama 29 eylulde oldum ve kanamam normalden az yani 4 gundur sanki adetimin 4. gunuymus gibi kan geliyor ve rengide tam kirmizi degil biraz koyu. Normal midir ilactan dolayi midir lutfen yardim?


0|0
09

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşım herhaltı beceriyorsunuz da içtiğini ilacın prospektüsünü okuyamıyor musun. ya neden bizim ülke insanı okumak ve araştırmak konusunda bir hiç ve hurafelere inanma konusunda süper. ben bunu anlamış değilim.

    yahu içtiğin zehir mi ilaç mı aç bir bak oku. içince başına ne işler gelecek oku, ne gibi durum olursa acil doktora gitmen gerek oku.

    o ilaçlar öyle böyle hafif ilaçlar değil. tüm yapınızı alt üst eden ilaçlar. yılda bir kez kullanılabilecek olumsuz ilaçlar.

    senin bu düzensizliğin daha en az üç ay devam edecek.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Adet düzenini değiştirir o hap.

    0|0
    0|0
  • Evlenince sorun olmaz mi

    0|0
    0|0
  • o hapların en iyisi bile %80 başarılı. sen 24saat geç içmişin kesin hamilesin. limon suyu test i yap anlaşılır

    0|0
    0|0
  • 5gune kadar kullanilabilir

    0|0
    0|0
    • Kullandim zaten kanamanin az olmasi ilactan dolayi midir diyorum

    • Olur ya normal bunlar. belkinstrs yapmissindir

  • ilaç etki edebilir

    0|0
    0|0
  • bu haplar adet düzenini bozuyor ve 6 ay düzensizlik yasayabilirsin

    0|0
    0|0
  • ilaçtan dolayıdır

    0|0
    0|0
  • İlaçtan dolayıdır takma kafana

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor... ;