Sorumu cevaplayana EİG benden hediye❓❓❓❓❓❓❓❓❓?

Bir insanın seksi olması demek illa cinselik mi çağrıştırıyor? Yoksa bir insan güzel veyahut yakışıklı olsa bile seksi olabilir mi?
Kimlere seksi dersiniz? Ne tür özellikleri olmalı mesela? Sadece merakımdan soruyorum yani yanlış falan anlamayın


0|1
842

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 41

  • Sexsy lik görecelidir ama fizik, yüz, bakışlar, gözler de insana sexylik katar bunlar artıdır herzaman için

    0|0
    0|0
  • Seksi kelimesi zaten cinsel çekicilik anlamı taşır guzel ile arasında fark var.

    0|0
    0|0
  • Bacagi guzel olana sexsi derim

    0|1
    0|0
  • bılıyorum ama cevaplamıyorum yıldızın senın olsun

    0|0
    0|0
  • Seksilik çekiciliktir.

    0|0
    0|0
  • Uzun boylu (benden kısa) esmer renkli gözlü poposu boyle twerke uygun olacak tamam

    0|0
    0|0
  • güzellik + vücutla seksilik olur
    çirkin vücut iyiyde çirkin ama vücut seksi derler
    güzel ama bıngıl bıngıl da ayrı bir konu :D haha

    0|0
    0|0
  • Seksiligin guzellikle alakasi yok yaa.. dişilik o cok ayri bisey o yaa... tavirlar bakislarla olur disilik.. kiyafette tamamlayici olabilir yani

    0|0
    0|0
  • bakışları hal ve hareketleri yeterli sexylik için

    0|0
    0|0
  • Bakımlı kendine dikkat eden bakan kişiye seksi derim yani sadece cinsellik çağrıştırmıyor

    0|0
    0|0
  • olabilir sence?

    0|0
    0|0
  • Zeki olması bile çekici gelir bana :)

    0|0
    0|0
  • Seksi olmak vucutla alakali bir durumdur genelde

    0|0
    0|0
  • Genelde cinsellik çağrıştırıyor

    0|0
    0|0
  • Bence cinsellik. Adı üstünde. Seks seksi

    0|0
    0|0
  • seksi olmak için yanlızca fiziki görünüş değil akıllı olmak da önemli

    0|0
    0|0
  • seksiliğin güzellikle alakası yok

    0|0
    0|0
  • Bazen sadece bir bakis yeter seksi olmasi icin

    0|0
    0|0
  • Seksi kelimesinin özü zaten sekstir yani Seksi deyince akla gelen makyajın giyimin olmaz.
    Seksilik soyununca bitiyo ama göğüsü dik ve büyük gösteren sütyen cıkıyo küçük ve sarkık bir göğüs bütün seksilik bitiyo 😃

    0|0
    0|0
  • simdi seksilik cinsellikle alakali seksi biri guzel olmasi gerekmez totu buyuk memeleti dolgun yerinde hafif balik etli kadin sexydir ama guzel kadin daha cok yuzunun gorunusu onemlidir

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor... ;