Göğüs ucunun etrafindaki rengin yani halkanin büyük olmasi sizce itici mi?

Göğüs ucunun etrafindaki rengin yani halkanin büyük olmasi sizce itici mi?


0|0
329

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • yahu erkeği iten bir şey yok.
    bu ne saçma sapanlıktır ya. adam 24 saatin 8 saatini uyuyacak 8 saatini çalışacak. kalan 8 saatin 3 saati yolda geçecek. kaldı 5 saat. kalanı 1 saat yemek ve duşla gidecek. kaldı 4 saat. bunun 1 saati haberleri izlemekle 2 saati filmle geçecek. kaldı 1 saat. bunun yarım saati günün nasıl geçti sohbeti ve yarın ki program sohbeti. kaldı yarım saat. eğer yorgun değilse keyif yerindeyse sevişmek isteyecek. ışıklar kapalı yataktasınız. soyunuyorsunuz adam yorgunluktan gözü kaalı dalıyor ve belli süre sonra dalıyor iş bitiyor. temizlik safhası ve yat borusu çalıyor.

    hani adam bir şey gördü mü. yok. beyin derdindesiniz. velev ki görse ne yazar. iki dakika ya görür ya görmez. ne yapacak evlilik mi bitirecek bir kaç saniyelik görüntü için

    0|0
    0|0
  • nekadar büyük komplemi kapkara ee yuhh yani

    4|2
    1|0
    • Kara degil etraf rengi biraz buyuk

    • Hepsini Göster
    • helal abim anlamış fakeyi

    • Fake falan değilim sağlık açısından bir soru sormusum bana göğüs ucumu soruyo ayip yani tabi öyle yazarım nohut kadar mi diye nohut ney layn :D :D @castgirlhot

  • İtici değil.

    1|0
    0|0
  • Hayır itici değil.

    1|0
    0|0
  • Hayır aksine çok tahrik edici geliyor bana. Hele acık renkli ise yalamaya doyum olmaz

    0|0
    1|0
  • Ona kimse dikkat etmez boyutuna bakarlar genelde

    1|0
    0|0
  • Çok koyu renk değilse itici olmaz, tam tersi çekicidir.

    1|0
    0|0
  • İtici değil daha çekici daha seksi.

    1|0
    0|0
  • Benim için göğsün komple büyük olması önemli. Onlar küçük detaylar.

    1|0
    0|0
  • Duruma göre değişiyor bence

    1|0
    0|0
  • Boyuta göre iyi ya da kötü olabilir göğüs bedeni büyük ise halkanın büyük olması sorun değildir

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • hayır çok güzel

    1|0
    0|0
  • Cok itici gercekten..

    0|0
    1|0
  • Ben çok sevmiyorum ama e kadar buyuk işte

    0|0
    1|1
  • Ben çok itici buluyorum kız arkadaşımınki çok büyüktü sütyenini çıkarttırmıyordum.

    0|1
    0|0
  • evet itici

    0|0
    0|0
  • bence itici degill.

    0|0
    0|0
  • önemli olan boyutu :)

    0|0
    0|0
  • çok büyükse itici gelir :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 3

  • yoo aksine cinsel olarak çok ta çekici bir şey , rahatsız olma bence canım :-)

    0|0
    0|0
  • Orda ya bnmde göğüslerm kahverengi daireden ibaret nerdeyse

    0|0
    0|0
  • halda değilde göğüs ucunda minik pıtırcıklar varya bende onlardan rahatsızım

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;