Sevgilime doğum günü hediyesi

sevgilimle birlikte oluyoruz. ve yakın bir tarhte doğum günü var. aklıma bir kutu içine çeşit çeşit prezervatif alıp kutularından çıkarıp koymak geldi. ama saçma mı bilmiyorum. yorumlarınız neler?


0|0
510

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 9

  • prezervatif bir erkek için sürpriz değil eziyettir. onu heyecanlandıracak başka bir şey bul

    0|0
    0|0
  • Bence biraz daha güzel şeyler bulabilrsin onunla seks oyunları oynayarak yere mumlar yakıp güzel bi ortam oluşturup birlikte olacağınız yere kadar o mumları dizmeniz gibi filan

    0|0
    0|0
  • pek gerek yok gibi. güzel bir ortam ayarlayıp seksi iç çamaşırlarını giysen, sürpriz yapsan, güzel bir akşam/gece geçirseniz gayet süper bir kutlama olur gibi.

    0|0
    0|0
    • o zaten büyük bir ihtimalle olacak.. sadece esprisi olan birşeyde olsun istiyorum. içine komik bir kartta yazabilirim..

    • prezervatifli kutuya pek gerek yok ya bence. boxer alabilirsin mesela, böyle komikli sözler olanlarından. şimdiden iyi eğlenceler, iyi kutlamalar size :)

    • teşekkürler :)

  • sen bi kutunun içine emzik, bebek bezi , pudra falan koy bence sevgisinden emin olmak adına :D

    0|1
    0|0
  • Çok mutlu olur ama bu da senin kolay kız olduğunun göstergesi olur. Hırka al gitsin zaten kıştayız.

    0|0
    0|0
  • tek tek denicekseniz güzel fikir :)

    0|0
    0|0
  • Bence saçma ne kadar sevişken bi çift olsanız bile çok saçma :|

    0|0
    0|0
  • saçma bence yapma öyle bişey

    1|0
    0|0
  • zaten okeyin oyle bi ürünü var direk ondan al:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • saçma tabi bi hediye vereceksen eğer bu en prezervatifsizinden olmalı :) doğum günü yahu :)

    1|4
    0|1
  • saçma bence. prezervatif olmadan birlikte ol daha çok sevinir. sonrada ertesi gün hapı içersin.

    0|1
    0|0
  • kucak dansı yap bence egerki beceremem diyosan güzel bi iç çamasırıyla karsısına cık ve guzel bi yemek hazrla

    0|0
    0|0
  • kendine jartiyer al daha makbul geçer.yapma bence saçmalık

    0|1
    0|0
  • Boxer al ona bence ;))

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;