KS'da gittikçe abaza artışı mı yaşanıyor?

Uzun zamandır takılıyorum ks'da. Bir süre ara verdim şimdi tekrar üye oldum. Eski zamanlara göre çok fark var bence. Ne zaman bir kadın soru sorsa altta anında 20 tane erkek cevabı görüyorum. Eskiden kadın ve erkeklerin verdikleri cevap sayısı eşit gibiydi. Bir de bütün yorumlar hep pohpohlamaya yönelik çok belli. Zaten cinsellik bölümündeki abuk soruların artışı da biraz olayı ele veriyor. Siz ne düşünüyorsunuz?


0|0
1414

En İyi Kız Görüşü

  • Gunde 50-60 arkadaslik istegi geliyor.

    -Simdi reklamlar ahsjsjsksksk

    1|3
    1|0
    • Ben yeni fark ettim ama ya napcaz. neyse birazdan ekliyim o zaman asdasd:D

    • Hepsini Göster
    • ha bir de bu var zaten. uff günde 500 arkadaşlık isteği geliyo, lanet olsuncu kızlar asdas:D

    • Yoo lanet olmasin.Ozel gunlerde toplu kabul yapiyorum ahaksksk

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 13

  • 5 yildiz vererek düşüncemi belirtiyorum sana.. Ama beni umutlandiran siteye bu amaç icin gelenlerin bile, bir süre sonra degisebildigini gormek. Siteye bu amacla gelipte, zannettigi tarz da bir site olmadigini gorunce mesaj yazis tarzi degisen, tabiri caizse abazaligi üstünden silkeleyip atan insanlar gordum burda. Buda biseydir kannimca :)

    0|1
    0|0
  • Haklısın gizlicik.

    0|1
    0|1
  • Kaktüse katılıyorum :D

    1|3
    0|0
  • aynen öyle diyorum.

    0|2
    0|0
  • aynen katılıyorum,o yüzdende buraya cevap vermiyorum,gizxliyine ben sevmiyorum ama gerçekten helede cinsellik bölümü aştı diyecek birşey yok gerçekten

    0|1
    0|0
  • 25-29 hotdog bu soruya cevap vermezsen, senden şüpheleneceğiz Kihkhihkih :P

    1|2
    0|0
    • hotdog ne ya ahaha öyle bi nick mi var :D

    • Hepsini Göster
    • mahalle baskısı diye bir şey var kardeşim arada gizlenmek gerek:D

    • beni izlemeye devam et küçük...bişeyler öğrenirsin

  • abazalar velinimetimiz :) onlar sayesinde türk erkekğinin gerçek yüzünü görüyoruz :D

    0|2
    0|0
  • eskiden daha farkliydi site, evet

    0|2
    0|0
  • kızların actıgı konuları normal erkek gorse onun ıcındeki abazalık duygusu bile uyanır :D burdaki cogu kız karakterının altında butun gun pc basında oturup sag eli mesgul arkadaslar barınıyor :)

    1|0
    0|0
    • Ama sadece cinsellik bölümünden bahsetmiyorum. Aşk, flört v.s. hepsi. Kızın biri bir şey söylüyor hepsi atlıyor o hata etmiş, sen haklıymışsın sana erkek mi yok bilmemne. çok sahte yani

  • Olsun, onlar da insan. Yazık.

    0|2
    0|0
  • ilk günde böyleydi. sorun yok.

    0|0
    0|0
  • Aynen .. sürekli engel ve reddetme yapıorum...

    0|1
    0|0
    • profiline kim ayak yalatmaktan hoşlanıyorum yazsa çok istek alırdı heralde. normal bi durum takma kafana asasd:D

  • ay snamı sorcak millet ne sormak istedini burası zaten merak edilenleri sorup bilgilenmek için değilmidir

    2|3
    1|1

Erkekler Ne Diyor 14

  • ülke durumumun yansıması KS'de diyebiliriz.. Ne kadar abazan varsa sırf kız düşürmek, kendi fantezilerini dökmek için üye olmuş.. Sahte kız profillerinden bahsetmiyorum bile.. Şu cinsellik bölümü kapatılsın site de ciddi bir erkek üye düşüşü yaşanır eminim..

    0|0
    0|0
  • Bu cevap bu soruyu soran 25-29 gizli üye ben değilim cevabıdır.

    3|0
    0|0
    • Zan altında bırakıyolar. Arkadaşla konuştuğum bir konu tesadüfen gizli olarak sorulmuştu. Altına da arkadaş.''Evlkktüs sen misin?'' yazmış Rezil dana. Hemen cevaplayarak kendimi temize çıkardım.

  • bir çoğu boş laf. gerçekten bilgi almak yada vermek için bulunan kişi sayısı az. taciz eden bile var.

    0|0
    0|0
  • yakında ithal etmeye başlıcaz o derece

    0|0
    0|0
  • afedersınde cokta tın

    0|0
    1|1
  • dogru söz..daha ne denirki..

    0|1
    0|0
  • bilmem arttıysa da hatunların sorunu. ekleme taleplerini kapatsınlar önlem olarak :D

    beni ilgilendiren bir durum değil yani

    1|1
    0|0
    • Ekleme talepleriyle alakası yok dediğimin.Sorulara saçma sapan cevaplar veriliyor sadece bayanlarla samimi olmak için. Sitenin o doğal hali gitti yapmacık bi yer olmaya başladı.

    • hmmm ne yapsın gençler kanları kaynıyor işte

  • ortak bir de öteki yüzünden bak

    ülkemizde halen tabularını önümüze set olarak kadınlar var ve hızla coğalıyolar (mıtoz ureme)

    gosterıp elletmıyolarya ona uyuz oluyom az sosyal olsalar ozguvenlı olsalar...

    ayrıca tayt gıyen kızlar vermıyomuş

    0|0
    0|0
  • yurdumum insanı abaza ks abaza olsa ne olur

    0|1
    0|0
  • soruyu açan kızlara bakmak lazım hacı baştan

    0|0
    0|0
    • ya sahte kız profilleri var bir de ne diyosun:D

  • madem ayak yapmıyorsun, açıktan yazaydın arkadaşım!

    0|0
    0|0
  • bütün abazalar burda "abazalar soruyor" muhahah

    0|1
    0|0
  • Hiç sorma azizim,şeyini eline alan ergen erkekler koşuyor buraya...

    2|3
    0|1
  • ayyynen öyle abaza kaynıyo ortalık :)))

    bazı gerizekalılar karı bulma kurumu zannediyor burayı heralde :=)

    2|1
    0|0
Yükleniyor... ;