Goguslerim buyuyor kanser miyim (allah korusun)?

Arkadaşlar 18 yaşındayım universite sinavina hazirlaniyorum hergun ya evdeyim ya dersanede ders çalışırken sürekli çikolata bisküvi tarzı şeyler yiyorum acaba bunun için mi büyüyor ve bir yer de okumuştum kanser belirtisiymiş bu büyüme şu an 80 beden daha fazla buyumesini istemiyorum arkadaşlar ne yapayım hastaneye gideyim mi?


0|0
719

En İyi Erkek Görüşü

  • Kilo alıyorsun ve yaşında büyüyor, normal.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Bedeni hoşuma gitti ama biyolojik cevap vericem şimdi :D

    Vücuda alının fazla karbonhidrat hareketsizlik sebebi ile harcanamamasından dolayı vücutta yağ olarak depo edilir, bu insanın vücut tipine bağlı olarak belirli bölgelerde daha çol yoğunlaşır. Bayanlarda kilo alma ile göğüs ve basen bölgesindeki irileşmenin sebebide budur.

    Yani dua et göğüslerin büyüyor, ya g*t göbek yapsaydın? :D

    0|0
    0|0
  • 18 yaşındasın şimdi büyümeyecekte 50 yaşında mı büyüyecek =?
    bir ara annenle ergenliğe nasıl girilir, konulu bir konuşma yapmanın vakti gelmiş bence

    0|0
    0|0
  • Ayna karsisina geçip el ile muayene edebilirsin kendini avuç icini göğsüne bastir ve oval daireler çizerek herhangi bir sert bir kitle olup olmadigini anlarsin. ki muhtemelen aldigin kilolardan kaynaklanıyor olabilir

    0|0
    0|0
  • Korkuyorsan doktora görünmelisin. Umarım ciddi bişey yoktur.

    0|0
    0|0
  • Doktora muhakkak danış.
    Mesela örnek vermek gerekirse, bayanlar regle oldukları zaman 5 10 kilo almış gibide görünebilirler
    Allah korusun öyle kötü düşüncelere kapılma, doktora git

    0|0
    0|0
  • büyüyünce kansermi oluyon abla Allah askına ya bırak büyüsün büyüyeceği varmış demekki :D

    0|0
    0|0
  • git bir kontrol ettir ama korkma bence hormonal b, işeydir

    0|0
    0|0
  • doktora git bisey kaybetmezsin kesin git

    0|0
    0|0
  • hormonlardan. fazla süt bezlerin çalışıyor ve şişme yapıyor yediklerine dikkat et.

    0|0
    0|0
  • Sen yinede ne olur ne olmaz diye hastaneye git.

    0|0
    0|0
  • hastaneye gitt

    0|1
    0|0
  • Büyüsün büyüsün iyidir asdsadasdasd :D

    0|0
    0|0
  • eyer göğsünle çok oynuyorsan normaldir korkma

    0|0
    0|0
  • Çikolata bisküvi vs. aşırı tüketimi zararlı, bunların içinde birçok katkı maddesi var.

    0|0
    0|0
  • Bncede fazla çıkolata falan yeme kılo alıyosun bence 85 ten fazla da buyutme bnce :p

    0|0
    0|0
  • yok kanser degildir o sadece yemeyi biraz kes fazla okşatma büyümez

    0|0
    0|0
  • ergenlık cagındasın buyumesı normal olaganın dısında ve hızlı buyume gerceklesrse gıt ama telas yapma

    0|0
    0|0
  • normal de zaten büyümesi gerekmiyo mu , gelişme yaşındasın ne alaka kanserle.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Ne olur ne olmaz doktora git baktır

    0|0
    0|0
  • kilo aldığın içindir

    0|0
    0|0
  • Kanser belirtisi göğüs ucunda oluyor

    0|0
    0|0
  • kanser değilsin kilo alıyorsun

    0|0
    0|0
  • bir git görün doktora hastalık olabilir sonucta ihmal etme kendini

    0|0
    0|0
  • hastahaneye git

    0|0
    0|0
  • Cevaplara bende bakiyim ya yardimci olun benimde teki cok hizli şekilde buyuyo biri 80 buyuyen nerdeyse 95 oldu

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;