Arkadaslar cok acil bir durum konu vajinaam :(?

Dus aldim neyse aradan yarim saat gecti vajinam kasinmaya basladi baktim hafif sismis sonrada balon gibi sisti ve cok aciyo hemde kasiniyo uyuyamiyorum bunun sebebi nedir sizce
Güncellemeler:
Arkadaslarrr cinsellikle ilgili hic birseyy yapmadim..

0|0
115

En İyi Erkek Görüşü

  • Daha önce hiç dokunmadığın bir bitkiye dokunup elini vajinana götürdüysen alerjik reaksiyon vermiş olabilir. Yeni bir kozmetik ürün de bu tip reaksiyonlara sebep olabileceği gibi, her türlü sabun, şampuan vs nin aşırı kullanımı da vajinanın florasını bozarak enfeksiyonlara zemin hazırlayabilir.
    Böyle durumlarda olabildiğince kaşıma, günde bir kere serince suyla antibakteriyel sabun ile yıka, iyice kurumadan külodunu giyme ve sabah akşam çamaşır değiştir.
    iki üç gün içinde geçmez veya artarsa doktora git, muhtemelen bir virüs veya bakteri enfeksiyonudur. Mantar enfeksiyonu olsaydı koku da çıkardı, diğer enfeksiyonların bazısında koku olur, bazısında olmaz.
    Elin anüsüne gittikten sonra mastürbasyon yaptıysan büyük ihtimal enfeksiyon kapmışındır.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Mantar canım o doktora görün,
    Krem verir 1-2 gune geçer.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • iyi de kızım burada neden soruyorsun. burası poliklinik değil. gitsene doktora. yahu sağlığınız bu kadar ucuz mu.

    1|0
    0|0
  • Deterjan alerjisi olabilir sabun ya da şampuan degiştirdiysen ondan olabilir kasındıgında kaşıdıysan zorlanmış olabilir...

    0|0
    0|0
    • Bak bu olabilir cunku şu an misafirlikteyim hic kullanmadigim sampuani falan kullandim

    • Bol suyla yıka kurula sabah kadar gecmezse doktora gorun aslında buz uygula çok fazla tutmamak kaydıyla geçer muhtmelen kasıntı ve yanmayı engellemiş olursun buzla.

  • Sıkı iç çamaşırı, kot vs giymiş olabilirsin. Duş alırken fazla sıcak su temas ettirmiş olabilirsin. Çok yürümüş olabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Korunmadan ilişkiye girdinmi? Ya da yabancı madde temasi?

    0|0
    0|0
  • Tahriş etmiş olabilirsin. Zaman kaybetmeden doktora görünmende fayda var bence. Mikrop kapabilir.

    0|0
    0|0
  • Hehehe gulduk

    0|0
    0|0
  • mast yaptın mı?

    0|0
    0|0
    • Hayiiiirrr yaa cok kotuuu halde şu an uyutmuyoooi

    • Hepsini Göster
    • Yeni aldm zaten dus

    • duştan çıkınca mı oldu. özle gelrisen daha hızlı yardımcı olurm :P

  • Nereleri şişmiş...

    0|0
    0|0
  • Mantardır

    0|0
    0|0
  • Mikrop mu kapti ki

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    4
Loading...

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...