Cinsel isteksizlik sorunu başladı, ne yapacağım?

arkadaşlar 28 yaşındayım,2 yıllık evliyim,eşim üniversiteden arkadaşım, eşimide çok seviyorum ama bir sorunum var.

çok ciddi şekilde cinsel isteksizligim var, doktora gittim kan testleri hormon testleri falan herşyim normal çıktı. psikolojik olabilecegini söyylediler psikologa gittim ilaç tedavisine falan başladık yine degişen bir şey olmadı. ne yaptıysam canım istemiyor. yani eşimle alakalı bi sorunummu var acaba die düşünüyorum ama başka bir bayanıda canım istemiyo. napıcamı şaşırdım ve artık çok ciddi sorun olmaya başladı bu durum. eşim beni begenmiyosun istemiyosun demeye başladı . napıcamı şaşırdım geerçekten


0|0
33

En İyi Kız Görüşü

  • hormonların normal çıktıysa psikolojiktir sorunun kendin soğuk olduğunu düşündüğün için böylesin mutlaka seninde hoşuna gidecek istemeni sağlayacak şeyler vardır eşinle deneyin bunları...her şeyden önce bir sorunun olmadığına kendini inandırmalısın zaten bedensel anlamda bir sorunun yok.eğer psikolojini düzeltmeye başarırsan bu durumu aşarsın.eşine de onu sevdiğini ve desteğine ihtiyacın olduğunu sık sık söylemelisin.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • çok kötü bir durum eşin de haliyle üzülüyodur bu duruma geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • Gerçekten kötü bir durum... Eşinde çok üzülüyordur :// Peki bu isteksizlik ne zaman başladı?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Dediğin gibi durum psiklolojik.Nerde yaşadığını bilemiyorum ama İstanbulda bu konu ilgilenen cinsel terapistler var.Zaten ilaçların iyi ayarlanması lazım.Onlarsa isteksizlik yapar çünkü.

    0|0
    0|0
    • istanbula gelmeyi düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • bayan olması sorun degil. olur neden olmasın,sen bana tavsiyede bulun bende araştırayım ona göre bi doktor seçicem artık

    • Bence tahlil sonuçların iyi olduğu için sorun psikoljik.Zaten hormon salgılanması beyinde başlıyor sonra testislerde oluyor.İsim olarak burda yazmam doğru olmaz ama.

  • dostum rabbim her daim yar ve yardımcın olsun...anladığım kadarı ile ilaç tedavisine yani başlamışsın boyacı küpü değilki daldır çıkart olsun bir süre tedaviye devam et mutlaka bir etkisi olacakdır ayrıca iş durumun nedir bilmyiorum ama bir süre işnle alkanı kes derim ki büyük bir ihtimalle kendi işini yapıyorsundur bununda ciddi etkisi vardır emin ol bir süre tatile çık işten kop herşey düzelecektir.

    0|0
    0|0
    • doktorda iş stresiyle alakalı olabilecegini söylemişti, çok yogun ve stresli bi işim var

    • Hepsini Göster
    • haklısın sanırım

    • tatil dönüşü sonucu bizimle paylaşırmısın:)

  • Doktorun verdiği ilaçları söylemen mümkün mü acaba?

    0|0
    0|0
    • doktorun bana verdigi ilaç antidepresan,citoles hiç bir işede yaradıgı yok. ben kayseeride yaşıyorum kayseri dışında istanbulda falan iyi bir doktora gitmeyi düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • levitra denedim bi kere çok faydasını gördüm ama kalıcı bi çözüm degilki oda

    • Kalıcı olarak kullanman için söylemedim psikolojik durumun normale dönene kadar kullan, ama dediğim gibi citoles senin isteğini daha da öldürecektir.. Antidepresan kullanırken de içebilirsin sonuçtan memnun kalabilirsin.. Viagra yada vigrande denedin mi? Onları da bir dene vigrandeyi tek tek de alabiliyorsun..

Yükleniyor... ;