Erkekler evlenmek icin bakire olmak neden çok önemli?

erkekler evlenmek icin bakire olmak neden çok önemli? evlenmeden diktirilirse anlaşılırmı anlarmısınız ?

Güncellemeler:
peki bekar erkekler madem bakirelige önem veriyosunuz neden! evlenmiş boşanmış kadınlarla evleniyosunuz adaletsizlik degilmi! bakire olmayan 1 defa yaptıysa oo hergece eşiyle yapmıştırr bu gururunuza dokunmuyormu sorarım sizee?

0|0
732

En İyi Erkek Görüşü

  • evlilik çok önemli de ondan! Evlenmekde de bağlanmak önemlidir. Bağlanmakta da bekaret önemlidir. Bunlar olmazsa sağlıklı bir evlilik olmaz, ömrü çok kısa olur. Herkes zarar görür. İnsanlar neden evlenir? çocuk yapmak için mi? Herkese uymak için mi? ego tatmini için mi? İnsanlar hayata birlikte göğüs gerecek iyi günde kötü günde birbirine destek olmak için evlenirler bunun için de güven gerekir? Sen hangisi için evlenmek istiyorsun yukardaki sorulardan birini seç. Yerinde olsam böyle insanları kandırarak evleneceğime hiç evlenmezdim(herkes bunu yemez o ayrı). Ya da bunu söylerdim.

    1|0
    0|0
    • Bekaret olmayınca sağlıklı evlilik olmaz mı? Uuuuuu :D

    • sağlıklı yürümez kolay ayrılıklar olur. Şimdi olduğu gibi ;)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • turk erkeklerinin ego sorunu cunku bu.

    9|3
    2|3
  • "Zina eden erkek, zina eden veya müşrik kadından başkasıyla evlenmez; zina eden kadın da zina eden veya müşrik erkekten başkasıyla evlenmez. Böyleleriyle evlenmek mü'minlere haram kılınmıştır." (24 NUR, 3) ayetinde belirtilmiştir.

    5|1
    0|0
  • Erkekler kızların saflığına temizliğine çok önem verir. Bu yüzdendir ki kızların küfürlü konuşmasıda hoş karşılanmaz. Yani kızların küfür etmesi erkeğin mini etek giymesi gibi (Ki kızlarda erkeklerin, erkek gibi davranmasını bekler) Mesele bu. Yani şimdi daha önce herşeyi yaşamış tatmış olan bir kız gelse heralde benim için birşey ifade etmez.

    Not: Saflık, el değmemişlik bir zarla olmuyor. Kız olupta anasının gözü olanlar var. Fakat en azından zar saflığı temsil ediyor.

    4|1
    0|1
  • bence bu bakirelik kavramına takılmamak lazım. erkek bakirse tamam bakire bi bayan beklentisi olabilir ama sen onla bunla yatcan sonra bakire arıcan varmı öyle muhabbet yaa. sanki bakire olunca bişi degişcek. karşındakine güvendikten sonra incecik bi zarın hiçbir önemi yok

    4|0
    0|0
  • önemli olan diktirmek değil daha önce biriyle sevişmemiş olmandır Erkeklerin bakire merakını da alnamış değilim adam evlenene kadar her b.ku yiyor iş evlenmeye gelince illede bakire olsun diyor ancak bir bakirin bakire istemye hakkı vardır bence erkelerin çoğuda evlenmeden çoktan milli olmuştur

    3|0
    0|1
  • Bu konu o kadar karışık ki iki ucu boklu değnek. Erkeğin de kadının da kendince haklı nedenleri vardır...

    1|0
    0|0
  • aslında herkes yanlıs soylemıs en acıklayıcı sebebı bu.sımdı bakıre degılsın evlendın.esın senı tatmın edemedıgı zaman sen o bekaretını bozan kısıyı arzulayacaksın.Erkeklerde benı onla aldatır mı acaba dıye dusunurler bu kadar basıt...

    3|1
    1|1
  • Kesin anlarım valla :P Ayrıca bu soruyu daha önce çok kez cevapladım.Türk erkeklerinin büyük bölümünden farklı düşünüyorum ama.

    3|1
    2|0
  • bakire bir kızla evlenmeyi reddediyorum

    5|2
    3|3
  • Evlenmek için tek önemli şey, hayatı birlikte yaşabilecek kadar uyumlu olmaktır.

    2|1
    1|1
  • evlenmeden 1 gun yada en fazla 2 gun once dıktırmen gerekıyor .oncesı yırtılır dıye okudum

    2|0
    0|0
  • ben evliyim bekarlar düşünsün ;)

    4|0
    1|0
  • Çuvaldız kullanılırsa anlaşılmaz

    4|0
    0|0
  • benim için önemli değil. herkese vermemiş olsun yeter.

    4|1
    2|1
  • sence neden ?

    3|0
    1|1
  • herkez anlamayaz diktirmeselerde anlamayanlar olabilir birde şöle bir durum var gerdek tüpü :) diye yapay bi kanama yaratıyor ufak bi tüpcük oral bölge sokuluyor bi arkadaşı böle evlendirmiştik kız değildi erkek içinde bekaret önemliydi.

    not:şimdi çok mutlular

    0|0
    1|1
    • Bakirelikmiş zarmış bunlar önemli değil ama yaptığınız tam anlamıyla rezillik

    • yani bu kişiden kişiye sosyal çevreden aile yapısına kadar her şekilde değişiyo yapıcak pek fazla bişi yok

  • Bekaret çok önemli değil ama diktirme olayı anlaşılır, hareketlerinden bile belli olur.

    0|0
    1|0
  • Evleneceksen geçmişi karıştırmayacaksın sadece meslek olarak yapmamış olması yeterlidir

    3|0
    1|0
  • ben nasılsam oda öyle olmalı.yamalı evlilik dikiş tutmaz.

    1|1
    1|0
  • diktirmemesini tercih ederim bu kandırmaca olur,herkes evlenmeden önce bişiyler yaşşar

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bence dürüst olmakta her zaman fayda vardır ..

    1|4
    1|0
  • bence kız dediğin evlenene kdr evlediği adama saklmalı kndini ;)

    4|6
    2|3
    • tm da yapmış bir cahilik şeytana uydu ne olucak yani erkek yapınca madalya takılıyo ama

    • Hepsini Göster
    • aynen.sonrada evde tutmak için herşeyi yapmalı ama:D

    • hatasız kul olmaz blki ama dikkat ediceksin korkmuyo musun vlenmkten kocana ne dicen naısl bkcan yüzüne diye ?

  • Neden önem veriyolar, çünkü özgüven eksikliği ve eğitimsizlik.

    Ödleri kopuyor bir erkeğin kendilerinden daha iyi sevişebileceğinden yada kadını tatmini yaşamış bir kadını tatmin edememekten. Ben açıkcası bekaret arayan erkeklere zavallı gözüyle bakıyorum. Kimse için de bi tarafını diktirme. Sana yetemeyeceğini düşünen ve seni olduğun gibi sevmeyen adamla ne işin olacak bi sor kendine.

    1|1
    1|1
    • 6gün

      Su kadarni soyliye bilirim ben bakir bir erkek olarak eger bir gun sevgilim olursa ve durustce bana bakire olmadigni anlatsa tum yapdiklarni durustce saklamadan gizlemeden anlatsa ben onu basimin taci yaparim be. Benim icin bir kizin durust olmasi bakire olmasindan daha degerli cunku

  • Ben nasılsam karşımdaki de öyle olsun isterim.

    1|0
    1|0
  • insan kocasının kocasının yüzüne nasıl bakar ya anlamıyorum anlayamıyorum !

    0|2
    3|0
  • paketi ben açayım sonra ne yaparsa yapsın olayı.

    2|0
    1|2
  • Kim ne derse desin. Ben Allah'tan korkarim. Namusumuda kokurum.

    0|4
    1|0
Yükleniyor... ;