Kadın prezervatıfı hakkındakı dusuncenız? link detayda?

https://www.youtube.com/watch?v=DiX60GYQLFw

ızlerken bıraz tahrık oldum ama dusuncenızı merak ettım :)


1|0
327

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • Valla bende oldum 😞

    1|0
    0|0
  • hamburger şeklinde jelibon vardı. ona benziyo

    1|0
    0|0
  • Et et'e değmeli

    0|0
    0|0
  • gereksiz, çok kalın duruyo, sıcaklık hissini alamadıktan sonra elimlede yaparım, ne anladım ki:D

    1|0
    0|0
    • sankı daha cok daralır gıbı vajına ama kalın olunca cunku vajınaya gırıyor:)

    • belki o açıdan olabilir ama yine de aynı hissi vermez:) bim poşeti gibi bir şey bu;)

  • bunu kullanırken kadının zevk alacagını düşünmüyorum ayrıca cokda saglıksız göründü..

    0|0
    0|0
  • ben tercih etmezdim

    0|0
    0|0
  • tamam doğum kontrolü önemlide yapayına pentrayon sağlayalım o zaman :D

    0|0
    0|0
  • Yok ben normalini bile ssevmiyorum. Et ete değecek...

    0|0
    0|0
  • Prezervatif ve ertesi gün hapı vs. varken çok gereksiz...

    0|0
    0|0
  • Bence saçma olmuş

    0|0
    0|0
  • Bu yıllardır var... partnerim kullandı bile...

    0|0
    0|0
  • bir şey hissetmem ben bununla be :D

    0|0
    0|0
  • Bu ne l*n :D

    0|0
    0|0
  • Spriel gibi bisey varken cok gereksiz.

    0|0
    0|0
  • l*n nereye sokacaz?

    0|0
    0|0
  • Gereksiz.

    0|0
    0|0
  • Ben et etecilerdenim canım

    0|0
    0|0
  • : )))

    0|0
    0|0
  • bende tahrik oldum :) gerek yok bence. erkek takmasıyla aynı şey. :) sonucta yine araya aracı gırıyor.

    0|0
    0|0
  • Her iki cinsede pek zevk tattıracağını sanmıyorum. Bu videodan zevk aldıysan klinik vakasın.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 3

  • bunu izlerken tahrik olduğuna göre erkeksin.

    1|1
    0|0
    • hayır kadınım :D ama asırı derece ısteklı bır kızım malesef neden boyleyım bende bılmıyorum hıc sevmıyorum bu durumumu

    • iyi de bu videoda tahrik olacak hiç bir halt yok ki. neyse kolay gelsin.

    • :) sana gıre yoktur kızsın bellı ben kadınım

  • iğrenç ya. bune. nasil. bide tahrik oldum. diyorsun?

    0|0
    0|0
  • Kadın bundan bişey anlamaz ki

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;