Bir Hafta Aradan Sonra Vajina darlaşır mı?

Cinselliğe bir hafta ara verildiğinde darlaşma yaşanır mı?
Ne derece karşılaşılır bir durum bu?

Şimdiden teşekkürler.


0|0
132

En İyi Erkek Görüşü

  • olabilir bazan eşimle ara verince hele ara uzun olursa girmekte zorlanırım

    0|0
    0|0
    • bu süre bu kadar bile olsa mı?

    • Hepsini Göster
    • merhabalar nasılsınız

    • halen aynı sorun var mı

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • 1 hafta daha sıkarsan dısını zar yenılenır hatta sen ne dıyorsun

    0|0
    0|0
    • dalga amaçlı değildi sorum. evliyim. yaşadığım bir durum bu maalesef

  • Darlaşmaz kim uyduruyo bunu.

    0|0
    0|0
  • çok az bir miktar darlık olur ama yine sonraki ilişkide eski halini alır her seferinde dahada açılacaktır :)

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
    • hep karşılaşılan, normal diyorsun.

    • Hepsini Göster
    • çok hissedilecek kadar bir daralma bu.

    • mümkün :)

  • Kastan ibaret. Bilmiyorum ki kanka deodorant kutusu kolay giriyo mu?

    1|0
    0|0
  • Aynen

    0|0
    0|0
  • 1 haftada olmazda en az 3 hafta geçerse darlaşmaya başlar.

    0|0
    0|0
  • özel daraltıcılar var
    ama anatomi önemli olur mu olur
    olmaz mı olmaz
    açıp bakmak lazım

    0|0
    0|0
  • kasın darlasmasını ıstemıyorsan hergun bı sure dıldo bekletebılırsın ıcerıde. bu sayede kasları gevsetmeyı ogrenırsın

    0|0
    0|0
  • bir tabaga bal dok sonra parmaginla ortadan cizgi cek biraz bekle ne goruyorsan aynisi tek fark aradaki yogunluk

    0|0
    0|0
  • Hayir hanimefendi bunlar kulaktan dolma bilgiler

    0|0
    0|0
  • Evlenene kadar sabretsen ölür müsün !

    0|0
    0|1
    • evliyim.

    • Hepsini Göster
    • çocuk var sezeryanla oldu.
      teşekkürler sağduyunuza.

    • O zaman kesinlikle bir kadın doğum uzmanına başvurun belkide sezeryanla doğumdan sonra vajinayı biraz darlaştırmış olabilirler. (Eşinle problem yaşamaman için) Siz mutlaka kontrole bir gidin.

  • ewt darlasıyo

    0|0
    0|0
    • ciddi anlamda değil mi?

    • Hepsini Göster
    • sevindim en azından tek değilmişim.

    • hımm sende de öyle oluyosa öyledir yani ne biliim :D

  • yaşanır yaşadıgın ilişki süresine baglı ne sıklıkla yaptın.

    0|0
    0|0
  • esnek bir yapıya sahip her an daralabilir

    0|0
    0|0
  • çok yanlış yerlerdesin:))) bikaç kitap oku bence

    0|0
    0|0
    • çok samimiyim ama.

    • Hepsini Göster
    • demek ki olanda oluyormuş. sorun olmasa adıma niye sorayım. bende istemiyorum olmasını. canım acıyor bu güzel bir durum değil ki.

    • o darlaşma değil ama. iyi araştır. kaslarda sinirlerde damarlarda sorun vardır. yanlış teşhis ölümcül hatalara sebep olur.

  • olsada aşorı olmaz

    0|0
    0|0
  • Ne derece genişlediği ile doğru orantılı

    0|0
    0|0
  • hayır bir haftada belirgin bir daralma olmaz...

    0|0
    0|0
  • yok kanka darlaşmaz çamaşır makinasına at belki çeker :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 1

  • yaşanmaz 1 hafta arayla

    0|0
    0|0
    • canım ama yaşanıyor. hele 10 gün geçsin sanki daha da fazla.

    • Hepsini Göster
    • gizli cevaplasaydın keşke yanıtlayabilirdin:) bende sıkıntı olduğundan sordum.

    • sorunu cevaplayayım gel özelime

Yükleniyor... ;