Bakire olduğum için normal değil mi?

yasim henuz 20.. hani kizlarda istermis ya iliskiye girmeyi falan ben bunu su an icin hissedemiyorum. bi arkdasim la konustum. evlendikten sonra sende istiyorsun dedi.. bakire oldugum icinmidir sizde. bakire olupta bunu isteyen kiz varmi. ben mastrbasyon denen seyide yapmiyorm yani elini o bolgeye sokuyorlarmis falan oyle bisy yapmiyorm.. bakire oldugum icn normal dmi

Güncellemeler:
anormal degılım yanı =) karsına hıssettıren kımse cıkmamıs dıyorsunuz da ben evlılık oncesı yakınlasmam. sorum şudu, burda cok gordum mastrbasyon yapıyorm dıyenı. tek basımayken bunu hısstmıyorm anaoml dglm dmı :d daha snrasını zaten evlendıkten snra gerceklesecek

0|0
713

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • İnan en normal olanlardan biri sensin. Evlilik düşüncene de katılıyorum. Herşeyin bir zamanı var!

    1|0
    0|0
    • Yeni farkettim, soruyu bayanlara sormuşsun. Kusura bakma :) Nasıl kaldıracağız bu yazdığımızı bilen var mı?

  • ...sende bir sorun yok güzelim. Bayanlar genellikle cinselliğe çok düşkün olmuyorlar. ''tecrübe'' nadiren çıkar kendini tatmin eden bayan. Hatta bir çoğu evlendikten sonra kocasını yatağa bile almaz, ya ışığı kapatır ya da gözünü. Kaçarlar hep, erkek zorlamasa akıllarına bile gelmez

    1|0
    0|0
  • karşında sevgi duyduğun ve sende arzu uyandıracak bir insan olduğunda sende istersin cinselliği mrk etme.

    0|0
    0|0
  • Böyle bir duyguyu hiç hissetmiyorsanız , hormonal bir sorun olabilir. Cinsel istek duymanın bakirelikle bir ilgisi yoktur , çoğu bayan çok genç yaşta keşfeder bunu.Psikolojik bir sorun olabilir , dikkate almanızda fayda görüyorum.Güzel günler...

    1|0
    0|0
  • farkındaysanız (Bayanlar sorum sızlere) yaşmış.

    Yahu bıkıp usanmadınızmı niye siz cevaplıyorsunuz? abza msnz olm @

    0|0
    0|0
  • bence annenle bu konuda bir görüşme yapsan iyi olacak...

    0|0
    0|0
  • Anormal değilsin ve yüzlerce binlerce erkeğin hayalindeki arayıp bulamadığı kızlardan birisin. Öyle kalmaya çalış..Evlenince zevk almayı ve zevk vermeyi kendiliğinden tecrübe ile öğreneceksin...

    0|0
    0|0
  • karşına hisettiren biri çıkmamış.

    0|0
    0|0
  • way be kızlara bak bizden azgın cıktılar la bu siteye bakınca anlaşılıo walla.d

    0|0
    0|0
  • İlginç aslında bunu söyleyen birisini duyduğumda hep aklıma gelen şey acaba bir kapatma butonları mı var oluyor.

    0|0
    1|0
  • normalsin :D

    0|0
    0|0
  • sen ilerde orgazm sorunu yaşarsın çünkü kendini keşfetmemişsin.sen rahibe olabilirsin istersen.

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • bende bakireyim ama istiyorum sende anormallik olduğunu düşünmüyorumm neden olasın ki benim 2 yılı aşkın bi ilşkimm var artık birbirmizi çok iyi tanıdık herşey oturmuş yerine ve çok seviyoruz sadece sevgilimi istedim şimdiye kadar yanii sende böyle bişey yaşarsan hissetmeye başlarsın sorun filan yoktur sıkma canını

    0|0
    0|0
  • Bende bakireyim, bende tam tersi cinsel istegim aşiri derecede.. Hergun masturbasyon yapip orgazm oluyorum. Sen cinsel organini tam olarak iyi keşfetmemişsin canim :)

    0|1
    0|1
  • Anormallik değil de senin hazır oluşunla ilgili bence daha çok. Tamam ergenlikte mastürbasyon yapılır genelde -ilişkiye girmiyorsan en azından- ama kendini hazır hissettiğinde elin gider zaten merak etme :D

    0|0
    0|0
  • çok enteresan.sanırım anormalsin.psikiyatriye git bi.bastırılmış cinsel kimlik şeyisi.

    1|0
    0|0
  • normal değilsin ister istemez elin oraya gider

    0|0
    2|0
  • ergenlikle beraber, cinsel dürtülerde şahlanır. Normal değilsin bence.

    0|0
    1|0
  • nasıl dayanıyosun o bölgeye dokunmadan canın nasıl istemiyo ki enteresn

    0|0
    2|0
Yükleniyor... ;