İlk gecede bekaret bozulmazsa

Bayan arkadaşınızla evlendiniz ve ilk geceniz. Sizinle ilk kez olacağını biliyorsunuz. Ama kan gelmedi. Ne düşünürüsnüz?

Güncellemeler:
Bu soruyu sormamda ki amaç toplumsal zihniyeti açığa çıkarmaktı. Aramızda malesef çok cahil kalmış insanlar var. Ve ben cahil olanlara şunu söylemek istiyorum; eğer ilk gecenizde böyle bir durumla karşılaşırsanız hemen iğrenç düşüncelerinizle yargılamak yerine bir doktora gidin. Kızlık zarı bir kaza anında yırtılmış olsa bile daha önce ilişkiye girip girmediği anlaşılır. Bu cevabı eşine sonsuz güveni olanlara değil ilk gecesinde pencereye kanlı çarşaf asacak olan sözde namuslu kişilere veriyorum

0|0
228

En İyi Kız Görüşü

  • ben evlendiğimde ilk ilişkim çok zor geçmişti ama kan yatakta iken değil, ayağa kalktıktan 10 dk sonra falan bacaklarımdan aşağıya süzülmüştü.kan gelse de gelmese de bir erkek birlikte olduğu kişinin bakire olup olmadığını anlar.

    kan zorlanma ile olan bir şey, gelebilir de gelmeyebilir de..

    toy ve cahil bir adam kadın ve erkek ilişkilerini, yetiştirilme tarzının ve çevresinin ona dikta ettiği kalıplara göre değerlendirir..

    ama aklı başında bir adam, kadının bir metadan ibaret olmadığını ve cinselliğe sıra gelene kadar o kadını kadın yapan özelliklerine nasıl yoğunlaşacağını bilir..

    5|5
    0|0
    • normalde hemcinslerim tam tersini düşünürler, ne yalan söyleyeyim onlara hiç acımıyorum. sonuçta kendi haklarını ihlal ediyorlar. ama böyle düşünen birini ilk kez görüyorum ve, takdir etmemek elde değil. sonuna kadar katılıyorum.

    • Hepsini Göster
    • güzel açıklama, yüreğine sağlık :)

    • tebrik ediyorum sizi. en bilgilendirici yorumu yapmışsınız.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • hiçbirşey bakire olduğunu biliyorsam esnek der geçerim değilsede değildir der geçerim kan gelmedi deyip tutum kolundan kapı dışarı edecek mallar kaldımı halen

    4|0
    0|0
  • evlenmeden önce daha önce biriyle birlikte olup olmadığını sorarım kendim hiç ilişkiye girmediğim için barike olmasına ve namuslu olmasıma dikkat ederim zaten şimdi evlenecek kişiler doktora gidip muayene oluyor sağlık açısından bir problem var mıdiye orada bakire olup olmadığı belli oluyor sıkıntı yok ;)

    1|0
    0|0
    • kendin daha önce böyle bişey yaşamadığın için en doğal hakkın tabiki

  • ben bir şey demem karşımdakinin bir şey demesini beklerim.sorun etmem ama öncesine yaşamış olduğu bir şey varsa o zamanı beklemeden izah etmesi gerekir etmezse art niyet ararım.kendinden emin olan zaten karşısındaki sormadan durumu açıklar kimseyle beraber olmadım diye ama esnek olabilir ve ben bunun ispatı için her şeye hazırım diye.

    1|1
    0|0
  • Hiçbişey düşünmem hatunun daha önce yapmadığını biliyorsam, bu tür şeylerin de olabileceğini düşünürsek, evlendiğim kişiye de güvendiğim için, sorun yok.

    1|0
    0|0
    • hocam kimin ne yapacağı hiç belli olmaz benden sana tavsiye :)

    • Herkes kendinden sorumludur. Bana yalan söylüyorsa aslında o ilk önce kendisine yalan söylüyordur.

      Dediğinde haklısın ama ben zaten "ille de bakire olsun" kafasında değilim. Bakire olup da; kalbi, gönlü hoşaf olan bir sürü kız(!) var piyasada.

  • Zar esnektir, diye kendimi avuturum asdnakjsg

    O kan akacak aga !

    1|2
    1|0
  • düşünmem. ne olduğuna bakar anlarım. ona göre de tavrımı koyarım.

    0|0
    0|0
  • Suphe duymam hic cunki bunun cok aciklamasi var vucut yapisi olarak l

    1|0
    0|0
  • kısmet değilmiş demekki, esnektir yoktur sorun olacak bir durum değil bence, erkek bakirmiymiş onuda sormak gerekir :) ama dışarıda kanlı çarşaf bekleyen varsa hafif yırtarsın parmağını oldu bitti derde gerek yok

    0|0
    0|0
  • Evlendiğim kesin kız ise dışarıda kanlı çarşaf bekliyorlarsa bir şekilde kan bulur durumu atlatır. Daha sonra oturup durum değerlendirmesi yaparım.

    0|0
    0|0
    • oha yok artık ne kanlı çarşaf beklemesi ya kim bekliycek? şaşırmış bu insanlar.

    • malesf bekliyorlar ve bu geçikerse veya olmazsa sorumlu kız oluyor. Kanlı çarşafı hiç bir damat hemen vermek için uğraş vermez. Ben böyle düşünüyorum. Bu işte ilk önce kapıda bekleyenleri göndermeli ki kız gelin hakkında olumsuz düşünceler olmasın. Gerekirse bir tarafımı keser ona söz söyletmem

    • bunları doğuda yaşayan cahil kesimin yaptığını düşünürdüm. o zaman durum gerçekten vahim. bu iki kişinin evliliği diğerlerinin değil. kanlı çarşaf göstermek çok adice

  • Doktor kontrolü gerekir, eski sevgilimin zarını, doğum esnasında doktor yırtmış :) kocası becerememiş mi? yoksa zarı çok mu esnekmiş bilemicem :) hehehehe :)

    0|0
    0|0
  • Aceleye gerek yok.

    0|0
    0|0
  • kotu dusunurum acıkcası. ve ne yaparım bılmem. oyle bır sey olmasın ya. cok zor bır durum.

    0|0
    0|0
    • doktora gidilebilir mesela. zar esnekse anlaşılır. ayrıca zaten ilişkiye girmiş bir vajina ile girmemiş vajina farklıdır. doktor bunuda anlayabilir.

    • Hepsini Göster
    • evet öyle tabiki. güveniyorsan zaten sorun yok ben güvenmeyenler için diyorum.

  • Bu konuda bilincli olan bir insan tabi ciftler arasida guven tam ise bayama baski yapmaz. Ya kizlik zari esneektir, ilk seferde kanda gelmeyebilir bla bla bla

    1|0
    0|0
  • seekee tuttun.

    0|0
    0|0
  • Evlendiğime göre eşime güvenirim, onun sözlerine inanırım. Başka 1 şey düşü

    nmem.

    2|0
    0|0
  • hemen kötü düşünceyle yaklaşmam olaya.

    0|0
    0|0
  • Tanıdığım biriyse mesela şu anda uzun zamandır biriyle çıkıyorum ki büyük ihtimalle evlenicez. kan gelmezse zarının esnek olduğunu düşünürüm.

    0|0
    0|0
    • bravo. demekki gerçekten güveniyorsunuz

    • aynen güveniyorum ki onun ilk benimle yaşayacağını biliyorum anlayabiliyorum.

  • Esnek olduğunu düşünürüm.

    0|0
    0|0
  • Ne hale geldik be kadını bile şans topu gibi seçiyoruz ne çıkaras bu mnu lan adalet bu mulan MEDENİYET.

    0|0
    2|1
  • Romayı yakarım leyynnnnnn...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 1

  • Eşiysem o güveni benden yüzde yüz almıştır, ilave bir muayeneyi karakterime tahkir kabul ederim.

    1|0
    0|0
    • malesef herkes böyle insancıl düşünmüyor, yorumlarda görmüşsünüzdür zaten. ama en azından bu kişiler eşlerini kapının önüne koyup hakaret etmek yerine evlilik öncesi doktora gidip şüpheleri ortadan kaldırırlarsa çok daha sağlıklı olur.

    • Eşine güvenmediği anlamına geliyor bu, demek ki sorun bekarette değil, evlilikten daha öncesinde. Makul düşünmelerini öneriyorum.

Yükleniyor... ;