Evleneceğiniz kişiye bir ömür boyu sadık kalabileceğinize inanıyor musunuz?

Evleneceğiniz kişiye bir ömür boyu sadık kalabileceğinize inanıyor musunuz?
Evleneceğiniz kişiye bir ömür boyu sadık kalabileceğinize inanıyor musunuz?
#Himalaya #Evlilik

1|2
9178

En İyi Erkek Görüşleri

  • İnanıyorum.

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
  • İnanmıyorum valla kadınları tanıdıkça iş değişiyor.

    1|0
    1|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Kız Görüşleri

  • Evet, inanıyorum.

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
  • Kesinlikle hemde, sadakat konusu benim icin onem verdigim bir husus 👍😄

    1|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 76

  • İnanıyorum.

    1|1
    1|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Yav beyler birakin yalani yaninda ailesi colugu cocugu olan adam bile cekici bir kadin gecince agizinin sulari akiyo bakarken, zaten insan sıkılır hep ayni kisiden uzun sure evli olanlarin en cok soyledigi sey "bir sure sonra bikiyoruz birbirimizden" kadin kalabilirde erkekleri sanmiyorum yaradilis geregi boyle erkekler. Yaptiktan sonra pisman olasada capkinlik yapar yani ( yapmayan esini cok seven istisnalarda var tabi)

    1|0
    2|0
  • Sadık kalman gerekir kalamicaksan git boşan ya bu kadar da karaktersiz olma o kadın evde sana yemek yaparken sen başka kadının koynunda olcan ha? Eşinin hakkını nasıl ödiyeceksin peki

    1|0
    0|0
  • Neredeyse bir ömür doğru olanı bekleyen bir insan için bu hiç de zor değil. Sadakat denilince; bırakın insanları atlar, köpekler dahi imrenir diyebilirim.

    0|0
    0|0
  • Heralde canım bunu tartışmayı bile şahsıma hakaret sayarım. bir kere sevdimmi bitti. ya mezara kadar ya mezarakadar.

    0|0
    0|0
  • Kalırım kalmayacaksam niye evleniyim. bu zamanda gerçi pek kalan görmüyoz çoğu şerefsiz olmuş herhalti yer olmuş eski namuslu insanları örnek almaz olmuşlar.

    1|0
    0|0
  • İnanmasam zaten böyle bir düşünce içinde bu kadar uzun süre bulunmazdım.

    0|0
    0|0
  • kalpten gönülden sevdikten sonra neden olmasın ki ama görüyorum ki şimdiki evlilikler hep çıkar uğruna bugun küçücük bir tartışma çıksa ipleri hemen bırakıyorlar ve eskilerin söylemekte yürek yettiremediği o kelimeyi birbirlerine söylüyorlar boşanalım mı diye anlaşamıyoruz oysa eskiler ne diyordu bazen küçük tartışmalar olsa da ilişkilerimiz de onlar bizim tadımız tuzumuz gelip geçici kalp kırmaya ne gerek var diye tebessüm ediyorlardı bu devirde böyle insanlar kaldıysa şayet çevrenizde benden sizlere tavsiye değerini kıymetini bilin o insanların

    0|0
    0|0
  • sadik kalirim ama anlasamazsam bosanirim cunki anlasamayipda hayat boyu cekemem

    0|0
    0|0
  • Beğenip, anlasabilirsek karşılıklı sadik olurum tabi.
    Değilsem zaten evlenmek istemem.

    0|0
    0|0
  • Ben yengecim kalırım 😅😅
    Laf olsun diye değil gerçekten kalabileceğime inanıyorum

    2|0
    0|0
  • Maşallah herkeste pek bir sadıkmış.
    Madem herkes bu kadar sadık, bu ihanet edenler nirede? 😂

    2|0
    0|0
  • Namusuma bağlıyım kalırım evleneceğim kişi kalmazssa ayrılmaya çalışırsa namusumu ayaklar altına aldırmamak için sıkarım kafasına

    0|1
    1|0
  • Bütün Kadınlar Kalırım demiş, ama külliyen yalan yarısı aldatacak... :D

    0|0
    0|0
  • Ona sadık kaldığıma inandıracağım buna inanıyorum 👍😬

    0|0
    0|0
  • Elbetteki inanıyorum adamlık ne ara sorgulanmaya başlandı.

    0|0
    0|0
  • İnanıyorum, bu nettir.

    Tabi evlilik düşünmediğimden böyle bir sorunum da yok. Ettafta bu kadar kaşınan varken kaşımamak olmaz.

    0|0
    0|0
  • İnanıyorum ve zaten evleneceğim zaman tüp bebek ile çocuk sahibi olmak istiyorum

    0|0
    0|0
  • şairinde dediği gibi
    Ben güneş gibi gireceğim her dar kapıdan
    Kimseye uğramam ben sana uğramadan
    Kavlime sâdıkım, sâdıkım sana

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    56

Kızlar Ne Diyor 89

  • Evet, inanıyorum yani beni evliliğe ikna etmiş bir insana sadık kalmamam imkansız.

    0|0
    0|0
  • Evet, inanıyorum.

    0|0
    0|0
  • Kalırım.

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı görünce dayanamıyom ama evlenince durulurum heralde galiba şimdi ciddi anlamda kimseyi sevmiyom ondan ama evleneceğim adama sadık olurum ya sevince yanlış yapmam. Onlar bilmez biri varken bu kalp yanlış yolda yürümez 🎵

    0|0
    0|2
  • pek sanmıyorum somut olarak aldatmam asla ama evlendigime pişman ederse illa ki gecmişe bir özlem başlar kafamda keşke şununla evlenseydim o bunlari yapmazdi diye

    0|0
    0|0
  • Biriyle mutlı bir şekilde yaşlanmak için evlenirsin zaten. Sadık olmak için exstra bir çabaya giriosan o iş baştan yanlış demektir. Sadık olmak evliliğin bir parçası zaten.

    0|0
    0|0
  • İnanmıyorum, bu yüzden evlilik düşünmüyorum.
    Evlilik için fazla dağınığım.
    Sanırım aramızdaki sevginin, saygının tükenmeyeceği türden bir ilişki yaşayabileceğime inanmıyorum. Çünkü hayatımdaki çoğu şey düzensiz, uzun süreli ilişkiler ve düzenler kuramayan biriyim.

    0|0
    0|1
  • evlilikk istemiyorum ne acidan sadik diyosunn ben hep kavga ederim heralde cunkuu kendimm birine bagli kalamam o yuzden bekarlik benim icin iyi

    0|2
    0|0
  • Her ilişkide hertürlü sadığımdır kalırım ve karşımdaki insandan da aynını beklerim

    0|1
    0|0
  • Karsimdaki insandaki sadakat, saygı, sevgi olursa beni mutlu edebilurse ömrümn sonuna kadr kendimi ona adar asla ihanet etmem sadik kalirim

    0|1
    0|0
  • Kızla bu konularda konuşabilecek kadar yakınsam neden olmasın

    0|0
    0|0
  • O kadar sadık kalırımki korkarım öbür dünyada da adamın başına bela olurum

    0|0
    0|0
  • Evlenmeyi düşünmüyorum ama evlensem sadık kalırım, buna eminim.
    *Gecen bol olsun.*

    0|0
    0|0
  • Ben kalırım da karşı tarafa bu konuda güvenip sadık olacağına ikna olduğum zaman belki de evlenmiş de olurum...

    0|0
    0|0
  • Evleneceğim kişiyi ömür boyu sevmesem bile ona ömür boyu sadık kalırım.

    0|3
    0|0
  • Buna inandıracak kişiyle evlenirim. Bu durumda evleneğim kişiye de sadık kalmış olurum

    0|0
    0|0
  • Inanmak başarmanın yarısıdır... Allah şeytana uydurmasın diyelim

    0|0
    0|0
  • Açıkçası ben yapamam... Fakat tabii, kişiden kişiye göre değişir.

    0|0
    0|1
  • Bunca zaman beklediysem bulduğumda da kolaylıkla önüme bakarım

    0|0
    0|0
  • Inanmak ne kelime ben evlendiğim adamı dışında başkasına göz ucuyla bile bakmam.

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    69

Benzer Benceler

Yükleniyor...