Evet kızlar eski sevgilim en mutlu gününde yanında olim istiyo sanırım ne kadar da dusuncli dimi?

Benim hayatımda sadece bir insan oldu beni çok ağır ve carsiz bir şekilde biraktı ve ben ondan sonra astm hastasi oldum ki ondan sonra sigaraya basladm tek sebeb de o değil bu insan evladı beni 6 kere aldati desenize salaklık sende ama ben çok aşığım o zamanlar nolcak ki o zamanlar öyleydi ask gozuymus keske kor olsaydı gözlerim affedikce abarttı herneyse düğün davetiyesi yollams bana arkadaş bide arıyo yüzsuz gelceksin dimi diyo siz olsanız napardiniz?

0|2
1313

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • sacmalama istersen. gitmek aptallik. ya yanlis anlama ama unutamamanda sacma geliyo bana. bisey bittiyse bitmistir ne diye takiliyosun eskilere hayatina bak önüne bak

    0|0
    0|0
    • Ben hayatıma bakamiycak kadar ağır şeyler yaşadım sebebi o değil ama o beni o şekilde biraktı gitti ve bugün aramas bayramdan sonra düğün var davetiyeni aldın mı dio sence utanmasi gereken benmiyim?

    • Onu seviyorm felan yazmadm aksine midemi bulandiriyo adamın sesi dahi

    • tabiiki degilisin o serefsizmis. ve sakin gitmek gibi sacma bsy yapma

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • Gideceksin çık oyna birazda anlasın seni takmadığını

    0|0
    0|0
  • canım derim umursamam. Hala ne yapacağını sormuyorsun demi?

    0|0
    0|0
  • Git geline söyle eski sevgilimdi sıkıntı olursa bana danış de :)

    0|0
    0|0
  • Geleceğim de ama gitme.

    0|0
    0|0
  • Boşver.

    0|0
    0|0
  • Seninle şey geçmiş anladın sen

    0|0
    0|0
  • Evet çok düşünceli kız ayool

    0|0
    0|0
  • Yazık sana

    0|0
    0|0
  • koş koş

    0|0
    0|0
  • Salla gitsn umursama bile

    0|0
    0|0
  • Çok düşünceli

    0|0
    0|0
  • koynuna gir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Bence git. Gozunun icine bakarak karisina de ki ben kullandim begenmedim belki siz tencere kapak olursunuz

    1|1
    0|0
  • Git taki olarak eski konusmalarinizin ss'lerini tak

    0|0
    0|0
  • Yüzsüzlük bencillik dizboyu

    0|0
    0|0
  • Ebenin nikahı derdim dhjdj

    0|0
    0|0
  • Okurken sinirim bozuldu. Gitme sakın sorman hata

    0|0
    0|0
  • Astm derken astım mı?

    0|0
    0|0
  • Baya düşünceli gitte azcık dağıt düğünü.

    0|0
    0|0
    • Kilimi kibirdatmam ben o adamlikdan uzak olan insan dışı yaratık için

  • Küfrü basardim pislik

    0|0
    0|0
  • Takmam bile

    0|0
    0|0
  • Direk engellerim işim olmaz.

    0|0
    0|0
  • Git ama atlatamazsin

    0|0
    0|0
  • git git güzel de giyin süslen
    yanına da birini al sevgilinmiş gibi
    altın falan da alma he götlük değil mi :D:D:D

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...