Birine fazla sevgiden ve bağlılıktan rahatsız olur musunuz?

Mesela sevgilinize aşırı sevgiden falan insana sevmek zarar verir mi

0|0
74

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok sevmek aslına güzel birşey ama karşıdaki şımardığı için belli etmemek en iyisi.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • En çok zarar veren şey belkide, çünkü onu ne kadar önemsersen o kadar seni üzmesine bağışıksız oluyosun ve ufak şeylere bile kırılıyosun

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 3

  • Yoo kisi saplantili bir ruh haline sahip değilse zarar vermez

    0|0
    0|0
  • Herşeyin aşırısı zarardır.. Sevgide de böyle

    0|0
    0|0
  • Evet çünkü bu devirde sevgi falan hikaye. Binde bir bulursun. Tecrübeyle sabit

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Her seyin fazlasi zarar. Dozunda olan her sey hep daha makul gelmistir bana

    0|0
    0|0
  • Evet. Iliskiyi asil yipratan sey bu zaten

    0|0
    0|0
    • Neden nasıl

    • Erkekler boyledir canim, sevgini gostereceksin yani onu hissedecek ama ona bagli oldugunu, onsuz yapamaycagini anlamamali. Hayatinin merkezine onu koymamalisin yani bir paracasi yapmalisin. Sen sevgini gosterdikce o sikilacak ve yanindan ucup gidecek. 2 kere 2 4 yani tum erkekler ayni

    • Sevgilim dedi ama fazla sevgi bağlılık var sana karşı kıskançlık yapıyor ben de çok diyo

  • Evet

    0|0
    0|0
  • olurum

    0|0
    0|0
  • Evet bazen evet

    0|0
    0|0
  • Verir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...