İlkler neden unutulmaz?

İlkler neden unutulmaz? ya da gerçekten unutulmaz mi
Güncellemeler:
💁💁
🌙🌙🌙

0|3
1651

En İyi Erkek Görüşleri

  • gercekten unutulmuyor ilkler cok farkli bir duygu insan unutamiyor☺

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • İlk olduğu için, her şeyi onunla ilk defa yaptığın için, kalbin ona delicesine bağlanır.

    1|0
    0|0
  • İlkler unutulmaz tamam, enlerde unutulmaz, o zaman en iyiyi yaşama şansı tanı kendine

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 49

  • 19 yaşında herkes öyle düşünür, yaş ilerledikçe aklına bile gelmez yavrum sorun etme..

    1|0
    0|0
    • Yok kendim için sormadım zaten genel olarak öyle deniliyor ya ondan sordum.

  • İlklerin hissettirdikleri, kişiye kattığı heyecanlar ve ilk defa o duygu yoğunluğunu yaşamak unutturmaz hiçbir şeyi. Bilinç altına çok farklı bir şekilde işler.

    1|0
    0|0
  • unutulur
    şarkıyı da koyayım bari :
    https://www.youtube.com/watch?v=ijGMmWjUEaI

    1|1
    0|0
    • tam can damarından vurdun be kardeşim. yüreğine sağlık. çok sevdiğim bir şarkı. beni maziye götürdü. teşekkürler

  • İlk herşeyi o kişiyle yaşarsın ve ondan sonra gelen kişilerle yapınca ister istemez akla geliyor onlada bunları yapmıştık deniliyor galiba ondan unutulmuyor

    1|0
    0|0
  • Nede nimi soyle ayrı bir seversin ayri bir gelir duyglar gercektir iz birakir unutulmaz

    1|0
    0|0
  • İlkler unultulmaz veya hissettirdikleri unultulmaz
    Bu normal
    Her alanda böyledir

    1|0
    0|0
  • Bazıları unutuluyor. Ama merak, heves, azim , caba gerektirenler unutulmaz 😊 derin bir iz bırakır

    1|0
    0|0
  • Unutulmaz kaç ay oldu ben hale unutamadım senin bir konu vardı onda sana yardımcı olabilriim

    1|0
    0|0
  • İlkler unutulur. Mesela; doğumunu, bebekliğini hatırlayan var mı?

    0|0
    1|0
  • İlk bal dudaklar
    İlk elledin
    İlk dokundun
    İlk optun
    Nasıl unutulacak heyecanı yeter

    1|0
    0|0
  • ilk kazık olduğu içindir. Zor çıkıyor , sonraları laşkalaşma olduğu için acıtmıyor (KALBi)

    1|0
    0|0
  • Her şeyin ilk ki Sonuç ta ilk onunla yaşandığı icin

    1|0
    0|0
  • Unutmak kelimesi undan çıkmış. Bildiğimiz un yani, hamur işi, öyleymiş. Unutmak için un ufak etmek gerekiyomuş. Birini bütün olarak unutamazmışsın zaten, öyle pat diye unutamazmışsın. Öyle yavaş yavaş gidermiş, yavaş yavaş unuturmuşsun. Gözleri, kaşı, burnu ile kulağı, sesini yavaş yavaş. Unuttuğun zaman da o kişi olmazmış. hatırlamazmış. Sonra unuttuğunu unuturmuş. Ben unutmak istiyom la. Her gün ne zaman unutcam diye soruyom kendime, her sorduğum zaman da her şeyi yeniden hatırlıyorum ben, daha net. Unutamıyom ben.

    0|0
    0|0
  • arkadaş senin ergenliğinde hiç çekilmiyor, aldatan herifin peşinde misin yine :D

    0|0
    0|0
  • ilk tir ondan:D

    1|0
    0|0
  • Verdiysen unutamazsın tabi

    0|0
    1|0
  • ilk oldukları için

    1|0
    0|0
  • Bilmediğin bir duyguya olguya ilk geçiş
    Kalıcıdır

    1|0
    0|0
  • Kim demiş unutulmadigini

    1|0
    0|0
  • İlk olduğu için.

    2|0
    0|0
  • İlk paylaşımlar ilk rötüşler

    1|0
    0|0
  • Unutulur

    1|0
    0|0
  • aslında ilklerden ziyade sevgiler unutulmuyor

    1|0
    0|0
  • Aklıma bile gelmiyor. :)

    1|0
    0|0
  • Unutulmuyo ilk göz ağrı başka

    1|0
    0|0
  • Herşey unutulur.

    1|0
    0|0
  • En acemice deneyimindir bu yuzden heyecanlisindir

    1|0
    0|0
  • Yoo gayette unutulur kız ayool

    1|0
    0|0
  • Bal gibi de unutuluyor 😏

    1|0
    0|0
  • İlk unutuluyor

    1|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    19

Kızlar Ne Diyor 14

Yükleniyor...