Aynı huylara sahip çiftler mutlu olabilir mi?

Araştırmalara göre böyle ilişkiler çok kısa sürüyormuş.. Aynı huylara sahip çiftler mutlu olabilir mi?


1|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben böyle şeylere çok takılmıyorum. Bence olabilirlerde olmayabilirler de kişilerle alakalı bir durum.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Neden olmasın ama zıt karakterler daha iyi olur gibi.

    0|0
    0|0

Benzer Sorular

Erkekler Ne Diyor 32

  • Olur neden olmasın

    0|0
    0|0
  • Ya dünya değisti artik uzun iliski diye bir sey kalmadı.
    Ya altına yatarsın ya altina alırsin aşk maşk kalmadı artık.
    Cıkar dünyasında yaşıyoruz artık şu aşk sevgili saçmalıklarıni dinlemek istemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Bu zamanda hepsi kısa sürüyor zaten ha aynı huylar ha zıt huylar pek bir farkı yok yani.. İnsan bu denli egoist olduğu sürece iki türlü de sonuç değişmeyecektir. Hep bir çıkar ilişkisi peşinden neredeyse bütün insanlar sürüklenip gidiyor..

    0|0
    0|0
  • aynen katılıyorum, her iki insanda eğer alfa özelliği varsa, vay ki onların haline. işler yolundayken güzelde yolunda gitmeyince durum kötü.

    1|0
    0|0
  • zıt kutuplar birbirlerini daha mutlu eder, çünkü ortak yolu bulmak var..
    birbirine benzeyenler ise sevgiliden çok, yancı olurlar..

    1|0
    0|0
  • Bir müzigin senfonisi gibi, farklı ritimlerde ama aynı müzigin bestesi gibi olunmalıdır. Farklı ritimler derken çok da farklı olmamalıdır; yoksa kulağı tırmalayan nahoş bir müzik ortaya çıkarki dinleyeni de pek olmaz.

    0|0
    0|0
  • İkiz kardeş gibi olunmamalı ama ortak zevkler bulunmalı

    0|1
    0|0
  • Bencede belli bir sure sonra skici gelir farkli olcakki ikiside birbirinden bise ogrensin yoksa cok oyle var uyumlu ama mutsuz ciftler

    0|0
    0|0
  • Biraz firtinali iliskiler de iyidir ama simdi o da bir gercek, herseyde anlasirsan monoton bir iliski olabilir

    0|0
    0|0
  • Eger uyum saglayabiliyor heyecani kaybetmiyorlarsa harika cift olurlar..

    0|0
    0|0
  • çiftler birbirlerini iyi anlıyabiliyorsa neden kısa sürsün

    0|0
    0|0
  • İki zıt karakter birbirilerine karşı saygılıysa o iş olur

    #Tabisi

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle mutlu olurlar.. Bazen tartışsalar da , ortak zevkleri olacağı için oldukça da eğlenirler.

    0|0
    0|0
  • Olamazla birisi + iken diyeri - olmalı ki kafali uyussun zit kutuplar birbirini ceker unutma

    0|0
    0|0
  • Sıkar bir süre sonra.

    1|0
    0|0
  • olabilir

    1|0
    0|0
  • Olmaz, çabuk ayrılırlar

    1|0
    0|0
  • Olabilir tabi huyları kötü yönde değilse

    1|0
    0|0
  • Olamazlar Birisi Ateş ise Birisi Su olmalı. Gibi.

    1|0
    0|0
  • Olabilirler.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 25

  • Biraz zıt olmalı ki tartışmalar tadında olsun

    0|0
    0|0
  • Biz sevgilimle farkli huylara sahibiz ve cok iyi anlasiyoruz yani mesela ben biraz sakarım ve kontrolsuzum o cok kontrollu planli ben hani bisey dusursem kirsam bana bir bakar bende gulerim boyle kahkaha atariz sonra guzel sakalasmalar falan olur boyle yani iletisim icin eglence onemlidir boylece sikilmaz insanlar ve uzun sureli olur

    0|0
    0|0
  • Farklı huydaki insanlar hiç anlaşamıyor. Anlaşırız sanip birlikte oluyorlar sonu hep ayrılık. Bakınız; ben

    0|1
    0|0
  • Evet, mutlu olabilirler ama zıt karakterlerde olmamanın daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Biri devamlı alttan alması lazım almazsa anlaşamaz zaten.

    0|0
    0|0
  • Zit kutuplar birbirini ceker ama birbirini seven herkes cogu seyi gormezlikten gelirler poncik 😉

    0|0
    0|0
  • Huylar farkli olmali ama yapmaktan hoslandigin seyler ortak olmali

    0|0
    0|0
  • Sıkıcı olacağından olabilir bildiğin tavırlar farklı gelmez tamamlayıcı olmalı

    0|0
    0|0
  • Bazen ters tepebiliyo bu durum ama sana benzemezsede yapamıyosun ki

    0|0
    0|0
  • Mutlu olunmaz ya, en azından ben benim gibi biriyle asla olamam yani :D

    0|0
    0|0
  • Şahsen benim gibi birisiyle uğraşamam😏

    1|1
    1|0
  • Basta guzel de sonradan sıkıcı olur bence

    1|0
    0|0
  • Olamaz yaa

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • olabilir 💪😉

    0|0
    0|0
  • Olur bence

    1|0
    0|0
  • Evet olabilir

    1|0
    0|0
  • yokj

    0|0
    0|0
  • Hickimse kimseyle ayni huya sahip olamaz

    0|0
    0|0
  • farklı iki insan uyunlu olursa daha iyi olur:)

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5

Benzer Benceler

Yükleniyor...