Eski sevgilime görüşelim diye mesaj atsam mı?

Eski sevgilim geçen engelimi kaldırdı telde konuştuk. Salı günü de oturduğum semte iş için geliyor. Onu deli gibi özledim. 9 aydır görmüyorum. Mesaj atsam mı görüşelim diye?

  • At gitsin
    46%(32)47%(67)Oy Ver49%(35)
  • Atma. Telefonun başında çaresiz beklemeye devam
    54%(38)53%(75)Oy Ver51%(37)
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
Konuştuk
Özlediğini
Yarın buluşcağını söyledi

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim gerçekten ama gerçekten onu seviyorsan hiç durma at aşk gurur tanımaz kardeşim ileride pişman olacağına aklında bir şey kalıcağına at mesaj olsun bitsin çocuğun ve senin yaşın kaç kardeşim

    1|0
    0|0
    • Benim 19 o 33

    • 14 yaş fark var dalga mı geçiyorsun kardeşim baban yaşında adam o ya

    • Biliyorum
      Ama seviyorum 😰

En İyi Kız Görüşü

  • Şu ikinci şıkkı görünce Hakan Altun'un şarkısı geldi. Telefonun başında çaresiz bekliyorum, beklemeye devam et. Üstelik seni engellemiş sen hala mesaj atayım mı diyorsun atma boşver.

    0|0
    0|0
    • Hayır kaldırdı
      Karşılıklı engelleşmiştik

Benzer Sorular

Erkekler Ne Diyor 45

  • Atbgitsin

    0|0
    0|0
  • Atarsan senin zararına olabilir çünkü üstünden baya geçmiş bir ilişki ve eskide kalmış bir kişi yani tekrar ne onun hayatına girip üz ne de kendini üz bu kişiye sen yazarsan bu sefer adam dicek kimseyi bulamamış ve tekrar bana muhtaç kaldı düşüncesiyle sana yaklaşıcak ve yorumlara göz gezdirirken yaşını söylemişsin eğer o kadar büyük bir yaş varsa işin içinde o adamdan sevgi falan bekleme onun istediği tamamen farklı birşey olabilir

    0|0
    0|0
  • Ayrılıpta özleyen varmış demek hala. Ben de 7 ay oldu ayrılalı, özlüyorum özlemesine ama, gelip beni arasa yanlış numara diyip kapatırım. Ayrılma şekline bağlı biraz da tam olarak neydi sebep, özel değilse?

    0|0
    0|0
  • Salı günü oturduğun semt e iş için geldiği yalanını yuttuysan eğer, gel arkadaşımın evine gidelim kahve içelim yalanını da yiyeceksindir. Ona göre hazırla kendini.

    0|0
    0|0
  • https://youtu.be/HOTNV9IG23U sana gelsin dostum😀

    0|0
    0|0
  • İcinden geldiği gibi davran kalbinin sesini dinle. At bence gurur yapma.

    1|0
    0|0
  • hayatinda birisi yoksa at gitsin ve ayrilik sebebiniz cok onemli degilse.

    0|0
    0|0
  • Sen evli falan misin hani kullanici adina bakaraktan diyorum evliysen ya psikolojin bozuk ya da daha buyuk bir sikinti var

    0|0
    0|0
  • Eskilerle uğraşmayın yolunuza bakın başka erkek mi kalmadı memlekette

    0|0
    0|0
  • eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı... çaresizlik

    0|0
    0|0
  • at gıtsın karsılık verırse senındır vermezse başkasına bak

    0|0
    0|0
  • Atma boşver

    0|0
    0|0
  • Özlediysen at.

    0|0
    0|0
  • Ex'den next olmaz!

    0|0
    0|0
  • Eski sevgiliden bir cacık olmaz.

    1|0
    0|0
  • Madem özledin bırak gururu ve yaz

    1|0
    0|0
  • at..

    1|0
    0|0
  • yakışıklı mı

    0|0
    0|0
  • at gitsin

    0|0
    0|0
  • At bence gurur yapma bu konularda

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    25

Kızlar Ne Diyor 26

  • iki secenegide begenmedim. Yahu nedir bu gecmisi gecmiste birakamamak !
    Sizi engelliyor , kaldiriyor , yaziyor , ciziyor.. sizin bu iliskide soz hakkiniz bile yok ki :). Ama atin lutfen mustehak sizin gibi kadinlara boyle adamlar.

    0|0
    0|0
  • 9 ay içinde neler olmuştur, belki de yalnız kaldığından engeli kaldırdı? Ama yine de sen bilirsin, sonuçta onu tanıyan sensin.

    0|0
    0|0
  • gurur yapma derım istiyosan at pişman olursun. ben 2 yıllık sevdıgıme su son 5 6 aydr onu sevmedıgımı söyledım hep mesela ama şimdi pişmanm kaybedeınce anladım bunu o yuzden iyi düşün

    0|0
    0|0
  • Ayrılık sebebiniz çözülemeyecek kadar karışık ve zorsa yire aynı sebepten ayrılırsınız baştan bu süreci yaşamanın geriği yok. Ama ufak tefek bir meseledense at mesaj.

    0|0
    0|0
  • Adam seni engellemiş. Sen hala görüşeyim mi özledim de

    0|0
    0|0
    • O beni engelledi
      Sonra ben onu engelledim
      Sonra oda kaldırdı bende konuştuk telefonda

    • Nere gerek var bir dahaa

  • Atma zoru oyna aşk olsaydı zaten ayrılık olmazdı demiş aşkım kapışmak 😂

    0|0
    0|0
  • Bilemedim yaş farkı çok. Adam 33 yaşında bekar mı acaba?

    0|0
    0|0
    • Evet life is life tarzı bir yaşam biçimi var

  • İçinde kalmasın at gitsin.

    0|0
    0|0
  • Ikincisi. Ne deģisir senin icin?

    0|0
    0|0
  • At gitsin

    0|0
    0|0
  • Atıp da kendini basitleştirilme bence

    0|0
    0|0
  • O atmaz mi

    0|0
    0|0
    • Sanmam :(

    • O zaman at gitsin bosver gurur yapma ama öbür kavga etmenizde onun özür dilemesini ya da aramasini bekle hep geri dönen özür dileyen sen olma

    • Aynen haklısın

  • Kalbinin sesini dinle boşa gurur yapma bence

    0|0
    0|0
  • bırak g*tünü kaldırma

    0|0
    0|0
  • nasıl ayrıldığınıza bağlı o

    0|0
    0|0
  • Atma

    0|0
    0|0
  • atma atmaaaaaaaaaaaa

    0|0
    0|0
  • Eski? Sevgili Eski? Gerek yokk bnce

    0|0
    0|0
  • B dedim

    0|0
    0|0
  • Aşireti başına toplarsın

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6

Benzer Benceler

Yükleniyor...