Uzaylı sana aşık olsa ve "gel bizim gezegene, senin yaşam şartlarına uygun olarak evi donattım"dese uzaylıyla kaçar mıydın?


"Gel bizim gezegene, orda 2 evim bir uzay gemim var senin yaşam şartlarına uygun olarak evi donattım"dese uzaylıyla kaçar mıydın?
Uzaylı sana aşık olsa ve "gel bizim gezegene, senin yaşam şartlarına uygun olarak evi donattım"dese uzaylıyla kaçar mıydın?#Trinity
#Yakışıklıuzaylıyokkikaçayım
Güncellemeler:
Ne hevesliymişsiniz uzaylıyla kaçmaya 😧Ay benden de deli herkes 🙊Elin çirkin uzaylısı sizi gezegene götürüp napicak bakalım belki muzelerinde sergileyecek niye hemen güveniyorsunuz hı?

0|7
106105

En İyi Erkek Görüşü

  • İnsanları artık şu alevi şu sünni, şu kürt şu türk, şu uzaylı şu dünyalı diye ayrıştırmayın ya yeter yeter jajsjaksksjaka Ben din, dil, ırk ayrımı yapmam uzaylılarda bir ırk sonucta kalbi önemli kalbi jsjsjsjajajs
    Hem zaten öyle bir şey olsa her türlü kaçar giderdim şu çivisi çıkmış dünyadan 😂😂

    0|0
    0|0
    • ama çirkinler 😛

    • Hepsini Göster
    • Ya zaten dünyalılardan bana hayır yok bir uzaylı gelmiş bide evi benim yaşam sartlarina uygun dizayn etmiş kalkmış taaaaa uzaylardan buralara kadar gelmiş daha ne yapsın ben bu aşk karşısında çirkinde olsa sevmeyi denerim şahsen kendisini hangi dünyalı yapar bunu benim icin 😂😂

    • mantıklı😂😂

En İyi Kız Görüşü

  • Bana zaten tutulsa tutulsa uzaylılar tutulur.😒 Al beni atının terkisine kacir beni yiğidim derim hahaha 😁😂😂 Uzaylı ata binmeyi biliyordur diimii 😁😂

    0|0
    0|0
    • uzay gemisine binebiliyorlar ama atı bilemem ajsjsj😂

    • Bilmiyorsa benim için öğrensin 😁😂😂uzaylı olmayan hatun almak kokay mı😁😁

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 104

  • Gemisine evine başlatmasın, gezegeni üstüme yapacak!

    1|0
    0|0
  • Gezegenler güzeli mal da yalan mülkte yalan. Gel seninle yerleşelim dünyaya, boy boy conilerimiz olsun derdim

    0|0
    0|0
  • Uzaylı bana aşık olmasın gel bizim gezegene desin Kanka sizin orda kiralar ne kadar derim pılımı pırtımı toplar giderim.

    0|0
    0|0
  • Böyle birşeyse kaçardım

    0|0
    0|0
  • İç güveysi gitmem sevgilim var ayrıca onun sesi çıkmasa anam o karıyı yolar sen kimsin benim oğlumu kaçırıyon diye :) :) :)

    0|0
    0|0
  • Bizim gibi insan formuna geçebiliyorsa, giderdim. Buraya gelebilmişse teknolojik ve biyolojik olarak gelişmişlerdir. Orada kendimi geliştirir ve evrende seyahat edebilir duruma geldiğimde dünyaya bunlar mucizeymiş gibi gelir ve peygamberliğimi ispat etmiş olurdum. Bütün şeriatçıları ve ne kadar din varsa yer yüzünde, hepsini kontrolüme alır ve ateist yapardım. Şeriatçilere de ayrıca birbirlerini bana ya da uydurduğum tanrıya kurban etmeleri için ayet yazardım. Hepsi ve tüm dinler temizlendiğinde, dünyayı cennet olarak insanlara sunardım ve baktıklarında öyle olduğunu görürlerdi.

    0|0
    0|0
  • O gezegende medeniyet kurardım! Başkanıda ben olurdum sonra gel keyfim gel 😂

    0|0
    0|0
  • Kacardim valla aksiyon olur hem ahdndjd ama kiz olacak disi yami azcik da insan benzerse tamam ajdnd

    0|0
    0|0
    • benzemiyolar ya çok çirkinler kafaları kocaman😧😣

    • Hepsini Göster
    • bence öyleler😂😂

    • Dur bee hevesimi kirma ahdjjf

  • Kacarim. Illa aşık olmasina gerek yok gelip alsin giderim. Yeterki su dunyadan su hayattan kurtulayim.

    0|0
    0|0
  • Başlık parası istiyorlar mı onlarda da nişanı kız tarafı mı yapıyor?

    0|0
    0|0
  • gel beni kacir burdan deli uzayli. biktim insanlardan. 😘😘😍😍

    0|0
    0|0
  • Hoşlandıysam olur. Adam mı ayırıyorsunuz lan hepimiz kardeşiz

    0|0
    0|0
  • Bu dünyadakilerde iş yok. Yeni elyınlarla denemek lazım 😂

    0|0
    0|0
  • 1 sevdigin icin tum sevdiklerinden mi vazgeciceksin yok be olmaz

    0|0
    0|0
  • hiç birşey vaat etmese bile kuyruğuna yapışır giderim

    0|0
    0|0
  • görüş eşitliğini bozmak istedim 100-100 çok garip duruyordu

    0|0
    0|0
  • Uzaya uçarım. Nikah şahidimi de mustafa topaloğlu yaparım.

    0|0
    0|0
  • zaten bu saatten sonra bana anca uzaylı hatunlar bakar :D tabi kaçardım :D

    0|0
    0|0
  • Burwnın kızları açtır oyüzden 2 eve 1 uzay gemisine kaçar tabi.

    0|0
    0|0
  • uzaylıya bağlı o uzaylı sen olsan bir dakika bile düşünmezdim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    84

Kızlar Ne Diyor 105

  • Odamin penceresi Satürn manzaraliysa neden olmasın 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Alsın götürsün ya 😅 Hem bak arabasıda var, pardon uzay gemisi var.

    0|0
    0|0
  • Evet! İşte aradığım o farklı erkek!

    0|1
    0|0
  • Kaçarım, canım uzaylı <3

    0|0
    0|0
  • Yok 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • evin var mı uzay mekiğin var mı orda sigortalı mısın diye sorardım :D durumu iyise güzelde bir uzay mekiği varsa neden olmasın :D

    0|0
    0|0
  • Dünyalıları anlamak zor ve herkesin bir çıkarı var. Gidip Satürn'ün halkasına oturasım var.. Yıldızlara bakasım..

    0|0
    0|0
  • Tabiki kacardim. Birazda orayı deneyim. Ta Kalkmış uzaylardan gelmiş. Bana deger vermese gelir mi hıh😒 Geliyorum sevgilim lakin bir sorum var benimde antenlerim olacak mı? 💜

    0|0
    0|0
  • Düğünümüze ailem akrabalarımda gelcek onlarıda uzaya transfer edersek niye olmasın 😂 bu arada uzaylıyla benim ortam çocuğumuz nasıl olur 🤔

    0|0
    0|0
  • Yok ya insan olması daha iyi sonra annem ağlar arkamdan:"Gızımı neiydüğü belürsüz uzaylı yaratuklar gaptıı neeedem neeedem vay needemmm." diye😂😂😂

    0|0
    0|0
  • ''yav he he'' der geçerim.

    0|0
    0|0
  • Kaçardım net kaçardım. Zaten oldum olası insanlarla anlaşamam iyi oldu bu uzaylı talip.

    0|0
    0|0
  • Ömür boyu yetecek Oksijen tüpümü alıp kaçardım. Bu dünyayı durdurun inecek var uzaylı amcaa

    0|0
    0|0
  • Gitmem 4 tane kısmetim çıktı. Onlara bir göz atayım da

    0|0
    0|0
  • Biraz tuhaf olurdu ama güzel olurdu zaten evden kaçmaya niyetim var orda kimse beni bulamaz🤔😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Ne kaçıcam o bana kaçsın o benimle dünyanın sefaleti ile yaşasın bir ömür :D

    0|0
    0|0
  • Aamir khan cagirirsa giderim obur turlu nicc olmezx😦

    0|0
    0|0
  • Bana yanlış yaptığında geri dönmeyi biliyorsam ve imkanım varsa neden olmasın dünyalılardan daha iyi olabilir

    0|0
    0|0
  • Aşk olayı olmasaydı cidden giderdim uzay işleri bakanı ilan ederdim kendimi de oh mis 😂

    0|0
    0|0
  • Kacir beni uzoşum derim 😁😁😁😁 yok be ne isim olur tanimadigim yerlerde gitmem ben bir yere 😀😀😀

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    85
Yükleniyor...