Sevgilimi kolundan tutup dışarı attım haksız mıyım?

sürekli cinsel konularda kendini geri çekiyordu. Bende tamam sevişmeyiz falan dedim. Yalnız yaşıyorum geçen bana yemek yapmak istiyormuş attığı mesaj şu "sana gelip sana yemek yapmak istiyorum ama bana o konularla ilgili bişey yapmıyacağına söz ver" ben çok sinir oldum bu lafa tecavüzcü gibi sanki. gelme istemiyorum dedim. tamam özür dilerim falan dedi. Geldi eve. Yemek yaptık yedi oturduk tv seyrediyoruz gitmiş karşıya oturmuş. Dedimki bak gel yanıma otur ben senin istemediğin birşey yapmam sana saçmalama. tamam dedi geldi oturdu. bir cins cins hareketler uzaklaşıyor yavaş yavaş elimi kaldırıyorum çerez almak için irkiliyor salak salak. "sen hadi kalk git artık" dedim. nasıl ya diyo. "beni sinir ediyorsun yürü" dedim kolundan tuttum attım dışarı. Sonrada ayrılık mesajı attım içim rahatladı eridim resmen. benimde gururum var mk.
Güncellemeler:
güncel

0|0
68

En İyi Erkek Görüşü

  • sen başta istemişsin bişeyler kızda ürkmüş tamam gururun var eyvallahta böyle bir konuda ayrılman sacma olmuş

    0|1
    0|0
    • ben bakire olduğunu bildiğim için hiçbişey istemedim ama sarılıp öpmek normal şeyler.

    • onlar normal şeyler ne bilim konuşabilirdin herkese güvensizleşmiş olablir bilemedim

En İyi Kız Görüşü

  • Sana güvenmiyosa neden seninle beraber neden evine geliyo ne saçma bir kız

    1|1
    0|0
    • yemek yapmaya geldi. ama bir demir külot giymediği kaldı

    • Değişik bir kızmış valla senin bişey yapmandan bu kadar çok korkup çekiniyosa gelmesi bile hata haketmiş gibi yani

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

57
  • Adam haklı.. psikolojik olarak aşağılamış resmen kız

    0|1
    0|0
    • aynen çok ağır bir muamele bence bu

  • Bu kadar iyi bile sabretmissin

    0|1
    0|0
    • niye sabrettiysem oda ayrı bir mesele mk

    • Bu tip kisilerle muhabbet bile etmem kinu cinsellik degil takintilari yuzunden sacma sapan hareketleri kurtulmussun iyi olmus

  • İyi yapmışsın abicim ya salagi ne o öyle hareketler

    0|0
    0|0
  • Suçu biraz kendinde ara kıza güven verememişsin

    0|1
    0|0
    • kız fabrika çıkışı güvensiz çıkmış kusura bakmayın

  • Demek ki o guveni verememissin

    0|1
    0|0
    • güven verecek bişey yok ben hiçbizaman kıza ilişkiye girelim demedim zaten sadece öpüşmek sarılmak istedim ki daha öncede yaptık bunu. bunlarda normal artık mk saçmalayın sizde

  • İyi yapmışsın

    0|1
    0|0
  • Helal be

    0|1
    0|0
  • İyi yapmışın :D

    0|1
    0|0
  • kendine sorguladinmi hic

    0|1
    0|0
  • çok iyi yapmışsın lan helal olsun valla

    0|1
    0|0
  • kızı nası korkuttuysan artık

    0|1
    0|0
  • Çok iyi yapmışsın. Ben sinirlendim valla okuduğum yerde.

    0|1
    0|0
    • demi ya.

    • Hepsini Göster
    • 4 aylık. kendisi atmıştı ilk adımı zamanında sonra rahibe teresa oldu.

    • Hiç skleme valla. Dünde ben yol verdim kıza :D

Yükleniyor...