Duymaktan hoşlanmadığınız cümleler nelerdir?

mesela ben ''söylemiyim söylemiyim diyorum ama...'' gibi cümlelere gıcık oluyorum. bu cümlenin sonunda mutlaka beni kıracak ya da sinirlendirecek bişey vardır. bunun gibi işte, sevmediğiniz cümle veya diyalog var mıdır?


0|0
3863

En İyi Erkek Görüşü

  • Diaglog bir

    şahıs:Hey ahbab Şu Arabanı yolun ortasından çek

    ben:Benzinim bitti söylermisin nasıl çekebilirim

    şahıs:Adamım bu beni ilgilendirmez sana şu lanet şeyi çek diyorum

    ben:Dur bir ,sen benim arabama lanet şey mi dedin.(Ve o anda gözüme yumruk)

    Dialog iki

    Şahis:(Sokak serserileri karşıdan gelir yolumuz keser)Gelin lan buruya

    ben:buyur abi

    Şahıs:Kimsin lan sen artistmisin oluuum

    Ben:Hayır abi ben eve gidiyodum

    şahıs:ceplerine bakın nekadar para varsa Alın

    ben:paramı dedin sen dostum aaa yapma sence ben zengin birinemi benziyorum (ve o anda biri cebimden 500 lira çıkartır bunu gören serseri ve sonrasında gözüme yumruk)

    3|0
    0|0
    • you madırfakır

    • Hepsini Göster
    • normalde aslaa küfür etmem fakat ing. küfürlere bayılırım, garip ama.. :)

    • Küfür yozlaşması yaptığının farkındamısın :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 62

  • size verdiğim testleri çözdünüz mü :)))

    oğlum artık yabancı şarkı dinleme türk şarkısı dinle arif susam dinle cengiz kurtoğlu dinle ferdi baba dinle.çok özentsin çoook :DDD

    (Arkadan gelerek) bugün cuma enseni kapa :DDDD

    1|0
    0|0
  • eski kız arkadaşlarımın baya bi kısmının sinemada film izlerken "bu çocuk çok yakışıklı, çok tatlı" demesi. ulan ben hatun görünce, "hatun çok sağlam" diyomuyum!

    3|2
    0|0
  • kızlardan = küfür içerikli cümlelerden nefret ediyorum genel olarak. Bir kıza yakışmıyor ama o iç dünyasında bir b*k oldugunu zannediyor tabi.

    erkeklerde= kız arkadasları hakkında bilgi vermelerinden. banane lan senın kız arkadsından diyesim geliyo ama demiyorum .. :D

    2|0
    0|0
  • Bi konuya girip neyse diyip susandan bir konuda haklı çıktığını sanıp ben sana demedimmi deyince dedinde bu ne lan heaa yavşak demeninde keyfi ayrı ama

    1|0
    0|0
  • - oglum bu saate kadar nerdesin

    - işim vardı baba/anne arkadaşlarlaydım

    - arkadaşın kim oğlum

    -baba/anne arkadaş işte (lan yeter 35 yaşına geldim bekarım her bi halt gündüz gözüne olmuyo) tabi bunları içimden söylüyorum

    1|0
    0|0
  • defol git başımdan yada seni seviyorum ama ayrılmalıyız

    1|0
    0|0
  • bak unutma dedımı

    ben: tamm yapıcam

    kesın unutursun

    ben: tamam la yeter yapcam dedım sıkıstcıram oraya

    sımdı baslasana

    Ben: şu an ısım var

    hadı be olm unutursun kesın

    bu unutrsunlar ust ustte geldıkce benıde gerer . veya baska evde sevgılım kesın yapmazsın sımdı tamam dıosun yapmazsın vs vs.

    1|0
    0|0
  • Herhangi bir iş başlangıcında veya fikir aşamasında ''bu yapılamaz, bunu yapamazsın, bu olmaz'' tarzı cümleler. Arkadaşım olumsuz konuştuğun anda yapılamaz durumuna soktun zaten. Biraz gayret et veya gayret ettir. Ayar oluyorum bu tarz engellemelere.

    1|0
    0|0
  • Cümleden ziyade şu her halta "imkansız" "yapamazsın" türevi kelimelerin kullanılmasını, herhangi bir yerde karşılaşıldığında sanki gerçekten merak ediyormuş gibi yalandan hatır sormaları , sürekli olarak çoğu insanın günlük hayatına yer etmiş yalanları , isteksizce yapılan sahte gülüşleri, aslında dürüstlükten uzak ,cesurca olmayan ve önyargılı olan her türlü cümle ve diyalogtan haz ettiğim söylenemez

    1|0
    0|0
  • kusura bakma ama

    2|0
    0|0
  • Biri canım dediği an canını kediler yesin diyorum nedense,sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • Ben demiştim kelimesini duymaktan nefret ederim, hatırlar mısın ben sana tee ne zaman söylemiştim böyle olacağını... Oldu canım diyorum bende, görürsem söylerim :))

    1|0
    0|0
  • Gözüme bakıp gözlerin yeşil mi diye soruyorlar.

    Yıllarca saçma bulmuştum soruyu ama geçenlerde farkettim renk değiştiriyor şerefsizler güneşte.

    2|0
    1|1
  • "Ben demiştim sana" -.-

    1|0
    0|0
  • ben sensiz yaşayamam . sensiz yapamam . ölürüm . gibi aslı astarı yok kelimeler . . yıllardır ayrılıklar olur . aşklar biter . daha güzel yaşanır ve aşk dan kimse ölmemiştir . daha basite indirgeyelim . ben bilmiştim, hissettimiştim . zaten belli idi .olumlu olanlara şans denmesi , olumsuz olaylara kader .son olarakda . yeni konuşan cocukdan tutunda . kzılı erkekli herkesin birbirine sanki moda KELİME dedİRtecek kadar ." HACIM"

    1|0
    0|0
  • aşkımm samimiyetsiz bir şekilde...

    1|0
    0|0
  • "İki takım da gol atamazsa berabere biter." "Futbol enteresan"

    1|0
    0|0
  • "Bak güzel kardeşim" sözünü hiç sevmem. Tipik bir yavşama olarak nitelendirebiliriz. Bir insan o cümle ile söze başlıyorsa bilin ki cümlenin sonunda çok sinirleneceksiniz :D

    1|0
    0|0
  • eve girdikten sonra

    - oğlum geldin mi?

    - yok ana daha yoldayım birazdan gelirim

    işte

    raporu getiririm toplantıya

    - rapor hazırmı?

    - (içimden ) ebenin .mı elimdeki ağaç yaprağımı?

    içerken

    - kanka rakın bittimi?

    - yavşak kadehin daha yarısını içmişim neyin hesabını yapıyorsun

    - kanka paran varmı?

    - var

    - borç versene?

    gibi gibi gibi

    1|0
    0|0
  • Soru sorulmasını özellikle hesaba çekilir gibi sorulan soruların hepsi.

    Diyalog şu +Ben -Başka biri işte

    -Nereye

    +Dışarı

    +Kiminle

    -Telatabilerle

    +Öff ne zaman dönersin

    -Senin işin yok mu?

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    42

Kızlar Ne Diyor 38

  • saçma sapan kıracak kızdıracak bi ton şey söyleyip tepki verince de kıvırmak için çok alıngansın denmesinden nefret ediyorum. alıngan olduğumu düşünüyorsan o kadar hassas olduğumu düşünüyorsan neden zorluyorsun gerzek diyesim geliyor ki diyorumda.

    1|0
    0|0
  • -Bir şey söyleyeceğim.

    +Söyle

    -Ya da neyse boşver ya

    +Söylesene

    -Yok yok boşver, eee naber?

    -Kusura bakma ama...

    1|0
    0|0
  • 'Sana birşey söylicem ama kimseye söylemez yok..'

    'Ya madem başkasına söyleyeceğimden tırsıyosun niye söylüyosun?'

    'Yok canım ben sana güveniyorum yine de söz ver hadi söz ver..'

    İlkokul bebesi gibi söz istiyor bi de tövbe tövbe..

    1|0
    0|0
  • Söylüyor söylüyor sonra boşver diyor ya bazıları, boğasım geliyor. Bide neyse kelimesini kullananlar.

    2|0
    0|0
  • 'sen beceremezsn dur ben yapim' sanki kendsi uzman. neyse başkaa. ' galiba senin psklojk sorunlarn var doktora gt' ulan mal yanında bu hale gelmem normal değil mi?

    1|0
    0|0
  • he , hı , tamam , işine bak , akıllı ol,

    1|0
    0|0
  • Neyse tamam kalsın dedikleri an çakasım geliyor , söylesene oğlum.

    1|0
    0|0
  • -Sana bir şey söylicem

    +Evet seni dinliyorum

    -Neyse kalsın ya boşver .



    İntihar sebebi ya nefret ediyorum böyle diyenlerden madem söylemiyceksin ne diye başını getiriyosun cümlenin böyle diyen insanları öldürmek istiyorum :D

    1|0
    0|0
  • - sen tanimazsin

    1|0
    0|0
  • özgür: hayatım

    ben: efendim özgür

    özgür: demek özgür olduk şimdi , öyle olsun !

    ben : (içimden : benim adım özgür sanki hay ... ) attığım cevap : özür dilerim sevgilim .

    1|0
    0|0
  • yanlış anlama lütfen,atıyorum,feriştahı gelse,ne yalan söyleyim vs vs

    1|0
    0|0
  • Sevmediğim cümle

    Söylediği yalanı sana yalan söyledim diyerek acıklaması

    ya yalan söyleme yada o yalanla yaşa

    1|0
    0|0
  • "Bilemiyorum artık,orasını kendin düşün"

    1|0
    0|0
  • Saçlarımı boya sanıp boyamı diye sorulmasına çok kıl oluyorum ... vs vs

    1|0
    0|0
  • şey kelımesi ne arkadaş :D şeyyciiim naber falan öğğk ne itici :D

    1|0
    0|0
  • Üzgünüm ama , diye başlayan cümlelerihiç sevemedim..

    2|0
    0|0
  • bir kahve mi içsek?

    hadi gezmeye gidelim :)

    İndirim var :)

    Canım bitanemsin :) vsvvvsss..

    1|0
    0|0
  • Arkasından konuşmak gibi olmasındaaa ...

    moralini bozmak istemem amaaa..

    falan da falan

    1|0
    0|0
  • kızım kelimesinden nefret ediyorumm

    1|0
    0|0
  • sana bisey soyliyecem diyip bosver yaaa diye yavşak bi şekilde bitmesi

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    18
Yükleniyor... ;