Hoşlandığım biri var ama reddedilirsem dedikodu olur, üzülürüm. Arkadaşlık böyle olmaz değil mi?

Gizli Üye
Ben lise öğrencisiyim sınıftaki bi kızdan baya bir hoşlanıyorum. Benim onu sevdiğimi bildiğini de biliyorum (Çünkü aşırı belli ettim istemeden de olsa yani böyle düşündüğüne %100 eminim) ama gidip de açılamıyorum. Bunun nedeni asla sınıfta alay konusu yapar, dalga geçer, arkadaş arasında bu çocuğu reddettim falan der diye değil zaten öyle şeyler diyeceğini düşünsem ondan hoşlanmazdım. Bazı insanların böyle korkuları var o zaman niye seviyorsunuz yani saçma. Benim korkum reddedilirsem sınıfta dönecek dedikodular, alaylar. İnsanların insanlara saygısı yok. Sivilcelerim de çok etkili açılamamda. İnsanlar beni çok üzüyor bu konuda. "Şaka" yapıyorlar akılları sıra ama ben üzülüyorum. Birileri bu dediklerimi yapar, birisi yıllar önce konuştuğumuz özel şeyleri başkalarına anlatır falan. Arkadaşlık böyle olmaz yani olamaz. Neyse başlıktan da saptım biraz.
Ya şimdi sizin yaşınız büyük bu yazdıklarım ergence, çocukça gelmiştir ama öyle yazasım geldi bunları konuşabilecegim insan sayısı sadece bir onla da konuşmak istemedim.
Güncellemeler:
1 ay
Bir de kızın tepkisini bilmediğim bir konu var ki ben ateistim. Bunu öğrenince ne düşünür bilmiyorum.
Hoşlandığım biri var ama reddedilirsem dedikodu olur, üzülürüm. Arkadaşlık böyle olmaz değil mi?
4
0
Görüşünü yaz