Biraz dindarım diye sevgilim yadırgıyor gibi. Ayrılmalı mıyım?

Gizli Üye
Arkadaşlar kapalı değilim ama bazen namaz kılarım, Allahı gerçekten çok seviyorum ve hissediyorum o da beni seviyor. Dualarım kabul oluyor o kadar şaşırilacak şeyler yaşadım ki. En büyük huzur, en büyük sığınak o gibi. Mesela ben birisi bi ayet söylediginde, dinle ilgili bi sey duyup dinledigimde vs aglarim ve dua falan da ediyorum. Sevgilim bana nazaran cok alakasiz dinle ve morali bozuktu ben de Allaha sigin ben de yanindayim kendini asla yalniz hissetme bizi yaradan isiten Allah var vs dedim. Dalga gecer gibi "Vay be kafaya bak sen cenneti garantilemissin Allahin vip kulusun he" dedi. Acayip dovesim geldi. Çok iyi anlasiyoruz bi kotu yanini vs gormedim her konuda beni asla yalniz birakmaz ama şu din konusunda hep beni tiye aliyo. Ben de ona bi seyi zorla dayatma pesinde degilim ama inancimi hafife aliyo yani. Siz olsaniz napardiniz?
Biraz dindarım diye sevgilim yadırgıyor gibi. Ayrılmalı mıyım?
7
4
Görüşünü yaz