Aldatan sevgilimle evlendim ama yine şüpheleniyorum. Ne yapmalıyım?

Gizli Üye
Birbirimizi çok seviyoduk hala seviyoruz ama bazı şeyler kafamı karıştırıyo. 2.5 yıldır beraberiz bu Haziran'da da evlenmiştik. Bizim için zor bi süreçti çünkü eşim evlilikten çok korkuyodu sorunlu bi ailede büyüdüğü için. Nişanlılık döneminde de beni aldatmıştı duygusal olarak, eski sevgilisiyle çıkmışlar. Ben perişan oldum ama affettim o dönem ki ruh haline verdim bu durumu. Ama son günlerde belki o aldatmadan dolayı oluşan güvensizlikten. Arkadaşlarıyla buluşunca telefonumu açmaması arada geç gelmesi falan beni daha da şüphelendirmeye başladı. Takip etmeye başladım ama sıkıntılı bi durum yoktu bazen benim aradığımı bile görmüyo konuşurken bazen bilerek telefonu kapatıyordu değişik bi surat ifadesiyle. Takip ettiğim de beni şüphelendiren tek şey buydu. Hala benimle çok ilgili ama bazen gereksiz soğuk yapıyo anlamıyorum. Sizce aldatıyor mu ne yapmalıyım? ( İçimde garip bi his var ya yenemiyorum. Neden bilmiyorum ama beni gerçekten aldattığını hissediyorum)
Aldatan sevgilimle evlendim ama yine şüpheleniyorum. Ne yapmalıyım?
6
3
Görüşünü yaz