Okur musunuz arkadaşlar?

Gizli Üye
Eski sevgilimle 3 ay önce ayrılmıştık arkadaşımı denettirdim sevgilin var mı diye arada oluyor dedi o gün ayrıldım ondan önce şifresini istedim yanlış verdi neyse sonra bi çok kez açıklama yaptı o gün içiyoduk arkadaşlarla falan kanıtı var atarım vs vs inanmadım başkasıyla çıktım bi kaç gün önce şimdiki sevgilimden bu aklımı karıştırıyor diye ayrıldım bunlar tartışmışlar ayrıldığım sevgilimde tehdit etti çok kez aradı falan eski sevgilimde onu aramış kızı rahat bırak rahatsız etme falan filan neyse dedim bunun karşılığında benden bişey istiyo musun eğer istiyorsan yardım etme dedim karşılıksız dedi neyse şimdi barışmak istiyorum kaç kez güvenmiyorum sana dönmicem dedim bu gün moralim bozuk zaten sende üstüme gelme falan dedi noldu kızı tavlayamadın mı falan dedim banane kızlardan banane benim tek derdim kız değil anla artık diyor? Ne yapmalıyım
Güncellemeler:
13 gü
Neymiş derdin dedim sensin lan sen derin mesele dedi?
Okur musunuz arkadaşlar?
1
1
Görüşünü yaz