Dusunceleriniz yazar misiniz?

Gizli Üye
4 yila yakin bi iliskim var , cok sveiyoruz birbirimizi , benden fotograf isterdi ama hani guzelim derdi falan bu aralar farkli acidan fotograf atmami istiyo , farkediyorum bide askere gidicek ve ben yapmiyorum uzuluyo sinirleniyo hani anliyorum her gece artik ister oldu bend eoyle fotograf atmiyorum ben atmadikca tamam canm diyo , ama şimdi yani artik tamam bidaha istemicem canim benim dedi yinede neden boyle israr etti yani niye israr ediyo neden istiyo fotograf o sekilde , ona cok guceeniyorum ama olmaz yapamam ki evlenmeden
Dusunceleriniz yazar misiniz?
5
3
Görüşünü yaz