Dava açılabilmesi için hangi şartlar sağlanmalı?

Gizli Üye
Arkadaşlar bi tanıdığım sevgilisini 4 yıldır aldatıyo bende fake hesap açıp kıza yazdım haline üzüldüm salak yerine koyuluyor diye her şeyi anlattım kıza çocuk seni aldatıyo dedim kız gitmiş çocuğa söylemiş çocuk sana maddi tazminat davası açtırıcam falan yazmış fake hesabıma. Hesap arkadaşımın üstündeydi dava açılırsa ona açılır sorun yok ben öderim ama ip adresimden kim olduğum bulunur mu çocuk benim olduğumu öğrenirse beni öldürür sizce uğraşırlar mı bununla mesajda hiçbir hakaret kullanmadım bu arada davaya verilirse kabul ederler mi nolur bilgisi olan yazsın
Dava açılabilmesi için hangi şartlar sağlanmalı?
7
4
Görüşünü yaz