Kıro sevgilimden ayrılmalı mıyım 😔😔😔?

Çok zengin ama kıro. Bugün beni çok lüks bi yere götürdü. Süslendim püslendim. Gittim elit mekan diye salata söyledim sadece.. Gelmiş diyo ki Yengeniz bunla doymaz o evde tek başına 8 lahmacun gömüyor siz masayı donatın. Beni rezil etti ıyy yani bunla nasıl ömür geçer bilmiyorum. Geçen de evlenme teklifi etti aldığı yüzüğe bakın. Daha büyüğü yok muydu diyorum ciddiye alıp Hatunellam sen merak etme daha büyüğünü de yaptırırım diyor ayrılayım mı bundan elleri de kıllı zaten
Kıro sevgilimden ayrılmalı mıyım 😔😔😔?
Güncellemeler:
1 ay
Görüyorum ki iq su hala 2 haneyi aşmayan insanlar var ahaha
Kıro sevgilimden ayrılmalı mıyım 😔😔😔?
24
16
Görüşünü yaz