Kimseye anlatamıyorum lütfen yardımcı olun?

Hepinize merhaba arkadaslar biraz uzun olucak ama hicbir arkadaşıma anlatamıyorum bu yuzden buraya yazıp sizden fikir almak istedim. Benim bir arkadaşım var alt kat komşum ve baya yakınız ben hep onlardayım o ise bizde. Bizim erkek arkadaslarımızda cok yakın arkadaş. Biz bu hafta sonu bir plan yaptık fakat benim erkek arkadaşımla biraz sorunlarım var yani duzelmiyicek seyler degil diye umuyorum ama yine de ben bugun bu sorunları konuşmak icin o bulusmaya gidicektim. Dun aksam bana bir mesaj geldi alt kat komşumdan benim banyo dolabindaki kolyemi gördün mu diye ben cok kötü hissettim kendimi kimseye de anlatamadım ben sizin banyo dolabını neden açayım gormedim hicbisey falan yazdım ki benim dolabımdaki cogu kıyafet ayakkabıma varana kadar ondadır hicbir zaman bunların lafını yapmadım ama benden o kolyeyi almamı beklemesi beni gerçekten cok üzdü. Dun geceden beride yazmadı zaten. Bana etrafımdaki herkes cok yakın olma mesafe koy falan demisti ama ben simdi o eve girip nasıl tuvalete gideyim ya da yanlız basıma odasında durayım neyse ben dun aksam bidaha onlara gitmeme kararı aldım ki bunuda onunla konusucam zaten. Sizce bu akşamki buluşmaya gideyim mi erkek arkadaşımla da konuşmam lazım onunla da problemim o gece çalışıyor gunduz uyuyor ama son zamanlarda bana hic vakit ayirmamaya başladı görüldü atıyor girip yazmıyor birden neden böyle oldu anlamadım gözüme uyku bile girmiyor kendimi cok kotu hissediyorum erkek arkadasım. bir problem yaşadığında bana kolay kolay anlatmaz icinde yaşar cogu seyi dilinde ben seni bırakmıyıcam falan hep guzel sozcukler var ama ne yapıcam hic bilmiyorum sizce bugun nasıl bir yol izlemeliyim o buluşmaya gitmeli miyim zaten bana geç bir vakitte yazarlarsa gidemem çünkü babam gelmeden evden çıkmam lazım babamlar ankaraya gidicez diye biliyolar o saatten sonra yollamaz
Kimseye anlatamıyorum lütfen yardımcı olun?
1
3
Görüşünü yaz