AYRILDIK? HEDİYELERİNİ NAPIYIM?

Ayrıldık. Bana verdiği kar küresi ve kolyeyle bileklik var gümüş onları arkadaşıyla aynı okuldayız. Onun vasıtasıyla geri mi yollıyım. Yoksa kırıp atıyım mı?

0|0
47

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

47
  • Ayrılmış olmanız yaşamış olduğunuz güzel günlerin yok olduğu anlamına gelmiyor bence. Her şeyden önce birbirinize saygınızın hala devam ediyor olması gerekir ki zaten saygı yoksa ilişkide olmaz. Hepsinin anısı ve tebessümü vardır muhakkak bana kalırsa oturup gerçekten hala aranızda bir saygı olup olmadığını düşündükten sonra karar ver. İlişkiniz bitmiş olabilir ama düşman olmak çok saçma

    0|0
    0|0
    • 1gün

      Bana seni lanetledim dedi kasar dedi sen kimsin ki dedi daha ayrılmadan önce kavga etti bunları söyledi. Artık dayanamadım ayrıldım hakkım helal değil senle yaşadığım günlere lanet ettim sana da lanet ettim falan dedi olay dusmanlık değil sadece o kadar zaman beraberdik neden hemen haram ettim falan diyor

  • Bana ver ya da sat sevgilim olurda özel günlerde hediye ederim 😂

    0|0
    0|0
  • hiç bir hediyeyi geri almam göndermemde. onlar anı olarak kalsın çok istemiyorsan çöpe at.

    0|0
    0|0
    • 1gün

      Yani biraz saçma geldi bana da ama seni lanetledim falan dedi bana bende kalmasını çok istemiyorum o yüzden

    • Hepsini Göster
    • 1gün

      ver çocuklara gitsin düşünme bu kadar :)

    • 23saat

      Sağol

  • yorumlara baktım da bence geri ver sana hakaret eden biri o hediyeleri geri bekler

    0|0
    0|0
    • 1gün

      Buluşursam sinirliyse bana zarar verebilir ya da belki tehdit bile eder bilmiyorum tam kestiremiyorum. Arkadaşıyla yollamak istiyorum ama daha çok sinirlenir mi onu da bilmiyorum :(

    • 23saat

      arkadaşla yolla nerden bulursunuz böyle tipleri.

    • 23saat

      Ahh geriye dönüş olmuyor işte :(

  • Illa gondermek veya kırmak zorunda mısın neden saklamıyorsun? Xd

    0|0
    0|0
    • 1gün

      Sen benden ayrılırsın he diyerek namusuma kadar laf attı ayrılmadan önce de o yüzden ayrıldım. Seni lanetledim gibi şeyler söyledi saklamak istemiyorum

    • 1gün

      Ha o zaman durum farklı at gitsin

  • Kaldır bir kutuya

    0|1
    0|0
    • 1gün

      Sen benden ayrılırsın he diyerek namusuma kadar laf attı ayrılmadan önce de o yüzden ayrıldım. Seni lanetledim gibi şeyler söyledi saklamak istemiyorum

    • 1gün

      Oovvv at gitsin yolda çöpün yanına koy belki bir çocuk filan alır kırma senin için bir önemş yok ama başka biri mutlu olabilir onlarla

    • 1gün

      Haklısın

  • Kesin barışırsınız boşver atma

    0|0
    0|0
    • 23saat

      Bana seni lanetledim dedi kasar dedi sen kimsin ki dedi daha ayrılmadan önce kavga etti bunları söyledi. Artık dayanamadım ayrıldım hakkım helal değil senle yaşadığım günlere lanet ettim sana da lanet ettim falan dedi olay dusmanlık değil sadece o kadar zaman beraberdik neden hemen haram ettim falan diyor

    • Hepsini Göster
    • 23saat

      Kendini dinle ilk ne yapmak istiyorsan yap zamana bırak unutursun elbet

    • 23saat

      Aslında kırıp atmak istiyorum ya da sokaktan geçen ilk çocuğa vermek ama geri istemez askında da içimde ya isterse die bir his var

  • Geri ver kırıp atma bence derim.

    0|0
    0|0
    • 1gün

      Öyle verince de sinirlenir gibime geliyor çok kararsızım

    • Hepsini Göster
    • 1gün

      Sağol

    • 1gün

      Rica ederim

  • Sende kalsın

    0|0
    0|0
    • 1gün

      Bana seni lanetledim dedi kasar dedi sen kimsin ki dedi daha ayrılmadan önce kavga etti bunları söyledi. Artık dayanamadım ayrıldım hakkım helal değil senle yaşadığım günlere lanet ettim sana da lanet ettim falan dedi olay dusmanlık değil sadece o kadar zaman beraberdik neden hemen haram ettim falan diyor

    • 1gün

      O yüzden pek gözümün önünde bulunmasını istemiyorum hediyenin

    • 1gün

      O zmaan at çöpe gitsin

  • geri gonder

    0|0
    0|0
  • Bana ver

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...